ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 7 Oktober 2011

Hanya Allah yg Mampu Memberi segalanya




Bissmillahirahmanirahim...
Ya'ALLAH, sesungguhnya hanya ENGKAU yg Maha Mengetahui apa yang terbuku dihati aku, dan hanya ENGKAU yg mampu menjadikan impian ku kenyataan..Ya'ALLAH jadikanlah dia lelaki terbaik untukku...jadikan dia bapa terbaik buat anak2 ku kelak..KAU berikanlah petunjuk dan hidayah MU buat kami berdua agar kami BAHAGIA mengikut jalan yang diredhai MU Ya'ALLAH.. sesungguhnya hanya ENGKAU yang Maha Mengetahui bertapa kasihnya aku pada dia MOHD ROFIZAN b. TARMITI.. Ya'ALLAH aku tahu pertemuan aku dengan dia adalah kerana takdir MU, dan sekiranya takdir MU jua yang memisahkan kami, Tabahkanlah hati kedua2 hambaMU yang hina ini untuk redha dengan ketentuanMU.. Ya'ALLAH, aku kasih padanya kerana aku menghargai sebuah perasaan kurniaanMU, ikhlas hatiku menyayanginyaa Ya'ALLAH, walaupun berjuta masalah yang berkunjung tiba menduga hubungan kami namun aku sebagai hamba MU mengakui aku tak mampu membenci dia walapun sedetik dihati ku xpernah aku terlintas Ya'ALLAH untuk curang, menduakan cintanya. Aku tahu Ya'ALLAH banyak penipuan terjadi dibelakang ku, tatkala dia bermesej dgn perempuan lain di FB, di FON segalanya aku terima Ya'ALLAH..aku terima sebagai ujianMU buat aku semoga aku menjadi lebih kuat dan ikhlas.. Ya'ALLAH jadikanlah dia seorang lelaki yang dapat mengisi kesepian dihati aku, menghiburkan hayat ku selagi aku bersamanya..Ya'ALLAH kau teguhkanlah cintanya padaku sepertimana cinta aku padanya. jadikan aku seorang isteri buatnya yang dapat memimpinnya ke syurgaMU kelak Ya'ALLAH..aku mohon padamu Ya'ALLAH jadikan dia lelaki soleh, lelaki yang dekat denganMU, lelaki yang boleh mempertahankan aku kelak.. sesungguhnya hanya ENGKAU Ya'ALLAH yang mampu menunaikan impianku ini..SESUNGGUHNYA ENGKAU ALLAH S.W.T MAHA MENDENGAR LAGI MAHA PENGASIH... amin ya'RABBULALLAMIN..



DOAKU PADAMU YA'ALLAH













Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT