ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 7 Oktober 2011

PEMILIKNYA TELAH MENINGGAL

Sesungguhnya DIA yang mencipta kita kepadaNYA jugalah kita kembali..
apa yang anda fikir bila tengok status kt FB, BLOG, or Twitter status yg mcm 'pemilik akaun ini telah kembali ke rahmatullah kerana...' @ 'pemilik akaun ini sedang kritikal di ICU kerana....' owhhh first immpression anda??  nak2 pulak anda teringat baru semalam aku komen dgn die..aku kutuk die..aku gaduh dengan die...aku gelak2 komen dgn die kt FB, Twitter... baru semalam die upload gmbr die kt FB..bg awek @mak @ adik baru 10saat td die reply msg aku skrg dah meninggal... SEDIHHH..bapok SEDIHNNYERR... kemarin dya dapat tahu 4 drpd 5 pelajar uitm machang... junior dya, budak AD..meninggal kemalangan lg 500m nk sampai uitm kot.. INNALILAH WAINNALILAHIRAJIUN... al-FATIHAH buat arwah2.. semoga ditempatkan dikalangan orang yg beriman... itulah..Bila Allah dak tulis takdir kita umur sekian2 mati... tarikh sekian2.. xlewat xcepat pasti nyawa akan dicabut.. "Sakitnya sakaratul maut itu, kira-kira tiga ratus kali sakitnya dipukul pedang". (H.R. Ibnu Abu Dunya)..

40 Hari Tanda Sebelum Kematian 
Tanda ini juga akan berlaku sesudah waktu Asar. Bahagian pusat kita akan berdenyut-denyut. Pada ketika ini daun yang tertulis nama kita akan gugur dari pokok yang letaknya di atas Arash Allah SWT.

Maka malaikatmaut akan mengambil daun tersebut dan mula membuat persediaannya ke atas kita antaranya ialah ia akan mula mengikuti kita sepanjang masa.

fikir2 kan lah..taubat2 kan lah krn dosa lampau mu... dya pun sdg pk..pk..pk... mungkin esok lusa giliran dya pula akan kembali kepadaNYA... YA'ALLAH kau bukakanlah pintu hati ku untuk beribadah kekal kepada MU supaya aku dapat menghuni syurgaMU..sesungguhnya KAU yang menciptakan aku kepada MU jua aku kembali... teguhkan lah IMAN dihatiku yang kotor ini YA'ALLAH...amin yarabbal ALAMIN....

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT