ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 8 Oktober 2011

HARI-HARI KU LALUI kerana CINTAKU PADAMU

"adik sayang kak diyah" kate amar..

barang2 wt kek & coklat yg sempat dishopping kt TESCO
laicikang TYME!

HYE ALL..SALAM! yes.. sembunyikan kekecewaan anda krn xdpt join blogger masterchef.. hari ni pagi2 off to TESCO dgn family g release tension kan..cuci mate tgk pinggan mangkok, lauk pauk, sayur...relaxxx... sempat la beli beberapa barang nk wt kek &coklat sepanjang cuti nie...

then Balik umah dtg plak 2 orang si kecik (SPUPU) amar n kakak nya keyra.. perkataan yg lucu yg dya dgr hari ni dr mulut comey tu.. "kak niyah lau kak niyah mati adik sedihh" hahahaha ntah pe motif si kecil amar tu ckp mcm tu.. suke sgt la tu sbb aku slalu melayan kerenah die..

Petang.. COW to kedai kuning minum laicikang..perghh sejuk perot semacam... esok..plan nak masak ASPARAGUS...for lunch..insyaallah lau rajin bgn awal.. aku prepare breakfast wat adik2 untuk ke sekolah... hihihi....

MR OPIE? yea..kuang hajor.. ade ke patot die col td die ckp " ABANG TAHU DYA TIAP KALI NAK DATANG BULAN, SEMINGGU SEBELUM DATANG BULAN MESTI DYA MENGAMOK2 SEBAB TU ABG XLYN" hahahhaa..k fine.. so tu la sbb die mls nk amik port sgt.. td okey je  ckp dgn aku.. anyway..aku harap die pndai2 la jg diri... for PEREMPUAN2 tu.. jgn jd mcm BITCH dah tau tu balak wa so lu jgn ngade... lau nk rs kene maki... go ON la.. ni dya.. mau x nangis LU kena dgn wa..seumur idup LU trauma nanti..hua...hua..hua.. for my love mmg aku pertahan kan... sorry la lau nk ckp opie aku yg mula gatal ke, tegur LU dulu ke.. sbb kucingkan lau ikan duk tergedik2 dpn mata xkn nk tgk saja kn..so sendiri mau ingt la... CAU....

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT