ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 17 Disember 2012

words that comfort me...

melalui liku2 hari berjauhan...di uji dengan pelbagai masalah... at least some of his word sometimes comfort me so much..

"sabar la cyg..abg xnak lepaskan cyg"

"1 hari akan menanti kita.. sabar dya"

" dugaan terakhir sebelum bahagia memang macam ni syg"

.... ya'ALLAH... memang aku terlalu bersabar dalam menjaga perhubungan ini, terkadang kesabaran aku di uji.. Ujian ini berat untukku.. pernah terkadang aku putus asa.. maafkan aku Ya'ALLAh.. sesungguhnya Allah tidak menyukai orang yang berputus asa..

.... disebalik segala yang berlaku.. aku menyedari sesuatu... aku belajar sesuatu... bukan sedikit tp banyak ilmu yang aku peroleh.. banyak yang membuka mata aku untuk sentiasa celik..melihat dunia..disamping berdoa..dan berdoa... Ya'ALLAh.. bertapa lembut hati ini, disebalik fizikal aku yang KAU tunjukkan kepada semua orang... didalamnya aku bertempur dengan perasaan yang amat dahsyat.. terkadang aku tewas pada godaan syaitan...

.... mungkin dia bukan yang terbaik, tetapi dialah yang tercipta untuk aku saat ini... sungguh aku xtahu, kenapa, mengapa semua macam nie.. mungkin segalanya ada hikmah..for the third one... i wish all the best for her.. dunia akhirat.. as she know.. im try to be ikhlas... memaafkanmu... mungkin dimunculkan kamu sekejap..untuk menguji keimanan aku..

.... aku percaya dihadirkan MOHD ROFIZAN itu sebagai pendamping aku, ada hikmah dan sebuah ketentuan ALLAh yang aku malah sesiapa pun tak tahu.. sesungguhnya takdir ALLAH itu adalah yang terbaik...


... till then... aku sekarang sedang cuba menghabiskan sebuah al-Quran.. menghayati tafsirnya.. semoga aku terus dekat dijalanMU wahai ALLAH yang maha Agung, lagi MAHA mengetahui segala-galanya...


BISSMILLAHIRAHMANNIRRAHIM....

YA'ALLAH.. YA' AFUW... AMPUNKANLAH DOSA2 KU..SESUNGGUHNYA ENGKAU TUHAN YANG MAHA PENGAMPUN LAGI MAHA PENERIMA TAUBAT...

YA' ALLAH... YA'RAZZAQ... MURAHKANLAH REZEKI KU... PERMUDAHKANLAH URUSAN PEKERJAANKU... SESUNGGUHNYA ENGKAU MAHA PENGURNIA....

YA'ALLAH.. YA'MUJIB... KABULKANLAH PERMINTAANKU... LEMBUTKANLAH HATI KEDUA IBU BAPA KU.. LEMBUTKANLAH HATI MOHD ROFIZAN... SEPERTIMANA ENGKAU MELEMBUTKAN BESI AKAN NABI DAUD A.S... YA'ALLAH PERMUDAHKANLAH URUSAN KU.. JALAN HIDUPKU... SUPAYA AKU HIDUP DIJALAN YANG DIREDHAI MU...

AMIN.. YA..RABBULALAMIN....

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT