ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 17 Disember 2012

Anniversary??? ok YANG KE 3 tahun KENAL..

Nak tulis jgk..hahaha..orait.. todAY 17 DECEMBER 2012.. officially kiteorang genap 3 tahun kenal.. owhh hepi!!! excited... then.. RM50 thats my present to him.. and sgt hepi sbb hari ni dapat gaji pertama!! yahuuu... then hari ni ku bersiar2 dgn DCD.. ohoiii.. with my frenn...

Alhamdulillah... gaji tu blh la tahan.. still thinking nk beli ape kat my UMI, AYAH, ABAH & MAK ( my future mother and father in law) owhhhhh... suke tp sayang nk gune duit tu... thats my first salary...seumur hidup tu la gaji pertama... walaupun keje kuli..sebulan je pun.. my next jobs is coming soon....

owhh one wonderful day.. wlpn penat ke hulu ke hilir...tp seronok okay...

 JAKEL ---->KBMALL -----> TESCO ------>PCB

DCD.... hhahaa...

Ambil mud kawen...orait...


Lepas dapat gaji langsung aku survey baju kawen.. oh YES.. dapat idea.. akad nikah.. i do love to wear WHITE je.. ok la tu.. dh la my SAYANG tu xberape cerah ( okay la xde la hitam).. hoho.. macam la aku ni putih..wahahaha... syg..jgn marah okay...

then... owhh mmg aku kenal sgt.. en.rofizan tu.. kalo xdpt nk bukak email pun badmood mcm hape.. nonono.. macam mane lah nk mendidik supaya sabar??? anyone?? ade cadangan?  tp ape2 pun sempat la gayot kejap.. hikhikhik...

Dya : ABANG MAKAN NASI LAUK APE?

Abg : LAUK IKAN GORENG.

hahahaha... korang percaya tak...SOULMATE tu blh dipakai gune.. aku ingt dalam cite korea je.. but.. with en. rofizan nie.. aku tak tahu la ape yang membuatkan jodoh kami kuat... JAUH jarak memisahkan... datang orang ke 3,4,5 pun... we still in love... xblh berpisah.. NOPE.. bkn xcube.. cube.. but our bonding so SOOO strong.. kalau aku tgh kusut,. 2 saat blh hilang kusut tu bile dapat ckp dgn die.. same goes to him i thought... but die akan tenang and BEST bila aku disampingnya.. he said... die xperlukan ape2 bile aku ade dekat dgn die.. YESSSSS the problem now... cume jarak jauh.. susah nk jmp2 nie..


ape2 pun aku tawakal je.. berserah pada ALLAH yang MAHA mengetahui.. ape yang ALLAH tetapkan tu TERBAIK.. aku xblh nk halang SELINGKUH kt blakang.. perempuan goda die ke.. ape ke.. tipu ke.. as long as aku tahu,aku kt sini tersangat setia...dan ALLAH tahu ape ade dalam hati aku.. tu yang buat aku tenang... TUHAN JAGAKAN DIA... DIA KEKASIHKU...KAN TETAP MILIKKU.. oraitt.. enough membebel..ok la... cau... assalamualaikum...  GUDNITE...


Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT