ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 10 November 2012

Pelangi Senja... Vs Cinta Senja




lately.. i am not very happy.. rasa macam jauhnya aku.. rasa blur.. buntu.. Ya'Allah.. merintih perasaan ini, tiada kata mampu di ungkap, tiada yang mengerti..

most people said, i dont deserve to be like this.. tapi aku NTAH.. tu je akan keluar dari mulut aku... NTAH... looks like i already give up..

Mungkin ada hikmah.. but untuk buka hati ini pada orang lain, macam apa yang orang suggest.. i will think twice.. bukan senang aku nak bercinta, mencinta..

event with mr.X its takes about 1 years untuk aku lupekan die before i met opie.. Ya'ALLAh... dugaan apakah ini... :'(

bukan pinta aku nak end ups like this.. i love him damn much.. 


OWHH TUHAN TOLONGLAH AKU.. HAPUSKAN RASA CINTAKU... AKU PUN INGIN BAHAGIA.. WALAU TAK BERSAMA DIA.....:(

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT