ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 2 November 2012

Hari ni.. PUnyer Cerita..

Hari ni tak masak.... Head Chef ade kan.. so die masak.. menu singgang tenggiri & tenggiri bakar tawar cicah kicap.. hari ni bangun awal la jugak.. kul 8 gtu.. bangun msg dgn DIE.. DIE huhuhu... bercakap tentang DIE...  hurm.. ntah la.. sehari dua ni mood agak kacau.. Ya'Allah.. aku pun xtahu ape nak jadi dengan hidup nie.. baru 21 tahun.. dah macam2 nk tempuhi..

Okay.. A little bit weird DIE hari ni... sebab tengah hari tadi he said nk tido... ngantok.. then aku pun same la ngantuk. but after 1 hour sleep vibrate la pulak fon nie.. dah la mase nk tido tu pong pang pong pang mesej die.. WEIRD.. sbb selama nie die tu xsuke msg2.. haa sambung2 after 1 hour tido.. he call me.. ok.. merengek manje lain macam.. tak penah2.. ok bukan xpenah... tp dah lame die tak macam tu.. huhuhu he remind me once upon a time dulu2.. b4 wujud nye makhluk2 lain & wujudnye dugaan2 nie.. really tindakan die tu buat aku macam sebak dan RINDU sgt kt die.. so far ALHAMDULILLAH... syukur pada Allah.. die dh kembali macam dulu sedikit demi sedikit. ok tu pada pandangan aku...

Tak tahu la hakikat sebenar.. but i hope sangat itu adalah  tanda he has back to normal.. aku tau PLAYBOY bukan dirinya.. tp perempuan termudah jatuh sayang kat die... i know him better than anyone.. but ALLAH know him more i think.. Allah maha mengetahui.. itu je aku yakin...

Ok... DIE ni baru aku perasan agak cerewet.. on our last date aritu.. die membebel kuat sangat sebab masuk car wash tp kete die still xbersih lalu di adu pada owner carwash tu.. perghhhhhh.. CEREWET ea kamu.. no wonder la banyak sgt complain tentang aku... kikiki.. but despite that i know.. he the most man i love and i care about... sayang... berat sungguh dugaan kali ni.. sehingga aku buntu.. yang aku tahu aku sayang kamu... sayang sangat....


Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT