ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 1 November 2012

"aku Nikah kan dikau........"

Assalamualaikum semua...... owh sweet.. biar mimpi sampai ke bintang...  nak dijadikan cerita... hari ni.. aku bangun tido macam  biase, but today i cry... hoho why sebab mimpi yang terlalu sedih.. 2 kali aku mimpi benda yang same.. first mimpi adik bongsu aku jatuh dalam perigi, langsung aku terjun untuk selamatkan die, Alhamdulilah selamat.... second mimpi tu berubah, kawan baik aku.. NAD.. jatuh dalam perigi.. langsung aku terjun nak selamat kan.. aku rase aku dah selamat kan die dah pun.. dengan susah payah aku bawak die naik atas sama macam ape yang aku buat kat adik aku.. then, bila dah naik atas tu, nobody can see her... except aku la.. tu la yg jadi pelik.. then bila aku bercakap dengan Nad.. she said, she al ready dead... at the bottom of the well... aku nampak die sebab aku yang taknak lepaskan roh die, rupenye aku bercakap dengan roh... yang aku nampak tu roh.. ( teringat plak cite KARAK) then Nad cakap sebab hal sebenar dah terbongkar.. anytime die akan hilang.. lepas tu aku kejar die.. then AKU WAKE UP and cry.. langsung aku msg Nad.. Miss Her so much.. padahal baru xsampai sebulan cuti...



ok back to main topic.. tadi tengah2 mengelamun.. then berangan..(oh no.. terlintas diminda) saat si opie tu akan cakap... "AKU TERIMANYA NIKAH NURUL NADIAH........." owh.. aku rase for sure sangat i will cry... kegembiraan yang tak terhingga.. ntah la.. sometimes aku rase our time dah dekat.. cume tak tahu bila.. lately banyak sangat dugaan yang kami lalui.. dugaan2 berat..kate opie.. DUGAAN akhir.. huhuhu.. is it true? nak kawen mmg banyak dugaan ek? ( langsung teringat kate2 Nad 2 tahun lepas) ..Ya'Allah.. kuatkanlah kami hadapi dugaan mu ini.. for sure aku tak berhenti solat hajat, dan berdoa.... moga2 panjang jodoh kami... hurmmmmmm..

ERGHHHH dop sabo lok nk nikoh....

tak harap majlis grand mcm kak hawa pun.. just simple just for sweet memory okay...  currently my life soo soooo KACAU BILAU... tak tahu kenapa.. sampai kan kadang2 macam tak sanggup dah and GIVE up.. but teringat plak ALLAH S.W.T xsuka orang yang mudah putus asa.. so i wake up and realize that.. i WONT give up!! this is my dream... GET MARRIED with my soulmate, have happy life ever after.... bagi aku life tu ADVENTURE.. orang kate kawen susah, nk jaga laki, ada anak kecik payah..duit tak cukup.. laki buat hal.. gaduh laki bini.. but for me... itu lah KEHIDUPAN sebenar.. kalau tak lalui kesusahan tu.. xde makne la hidup.. kesusahan itu akan mengajar kita untuk menghargai kesenangan yang akan datang... aku tak mengharap hidup yang kaya raya, hidup yang bertaraf.. cukup lah kami bahagia, dan yang penting hidup dijalan yang ALLAH S.W.T redho..  banyak sangat nawaitu aku after kawen... really la.. aku nak sangat kawen sebab aku tahu akan jadi seorang muslimah after kawen.. mesti korang tertanye2 why cakap gtu? biar lah itu rahsia aku dan ALLAH S.W.T... :)


 ok enough.. membebel aje keje aku kan.. kikiki... daaaaaa... bubyeeee zassss

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT