ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 29 Oktober 2012

Sebuah Negeri Di Awan

Aku dilahirkan pada 15 Zulhijjah... diwaktu bulan purnama penuh... hari jumaat penghulu segala hari...   aku mempunyai sepasang taring.. taring yang tajam.. kadang2 bibir sendiri aku gigit.. pipi aku tembam.. dari kecil aku terkenal kerana pipi aku yang tembam..mungkin terlalu tembam dari orang lain.. kadang2 bila bulan penuh aku tidak tidur sampai ke subuh.. aku akan memandang bulan dari jendela berjam-jam masa aku habiskan bersama bulan..

Hobi aku memasak, makanan kegemaranku adalah daging, aku membesar seperti kanak2 lain.. sehinggalah jalan hidup aku semakin berliku2 bermula pada usia 7 tahun.. aku mengenal erti kehilangan.. erti kesakitan.. hidup aku penuh dengan duka.. apa yang aku impikan bukan milikku..

Aku benci pada kekotoran, jika hidup dalam suasana kotor sesuatu akan datang pada malam2 aku, sesuatu yang besar, dengusan nafas kencang, ia akan mengusap2 kepala aku, tapi ia xmenampakkan dirinya.. ia akan datang sekiranya ada 2 darah mengotori diri aku.. tempat aku lena.. and aku boleh rasa sekiranya ada sesuatu (makluk halus).

Nobody knows, kelebihan aku.. aku boleh tahu ape yang orang tak tahu, dan aku boleh tahu orang menipu aku.. seolah-olah penipuan itu ada bau yang aku je hidu.. pernah sekali aku ternampak pokok dan langit seolah2 sedang berzikir.. ntah la.. tak ada yang tahu tentang ni..

Hidup aku ditentukan A-Z.. jatuh cinta perkara biasa... terluka perkara biasa... cinta plastik seorang lelaki.. easy come..easy go.. until i met him.. a same person like me.. his life so incoherent.. kacau.. dia seorang lelaki yang unpredictable.. tapi tetap aku boleh memahami dan membaca fikirannya.. he is so unique..enough about love.

To be continue....


Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT