ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 31 Oktober 2012

Jom Belajar Tentang SOULMATE

Mesej dgn someone and he mention about SOULMATE.. actually dari dulu lagi aku dah tau tentang soulmate nie.. soulmate ni macam seseorang yang kita kenal kita rasa tenang, gembira, tengok dia dari jauh pun kita tersenyum, dan bila 2 orang soulmate berjauhan hidup mereka seolah-olah tak lengkap, bermasalah.

Two Is Better than 1

Ada dongeng mengatakan yang soulmate ini terjadi apabila 1 jiwa jatuh ke bumi, lalu ia terpisah kedalam 2 jasad manusia. Dan 2 jasad ini takkan lengkap selagi mereka tidak bertemu untuk saling melengkapi.

Soulmate juga dikatakan seseorang yang kita berjumpa buat pertama kali dan kita tertarik antara 1 sama lain seolah2 ade CHEMISTRY .. huhuhu... then apabila kita bercakap dengannya seolah2 kita telah mengenalinya lama dahulu.. di suatu tempat.. kadang-kadang kita takkan sedar bahawa dia soulmate kita sehinggalah kita dipaksa berpisah dengannya.. disitu kita akan sedar yang dia melengkapi kita dari segi dalaman walaupun bukan luaran.

Soulmate can be..


Your other half. Your best friend. You go together like milk and cereal, capegirl and capeboy, kaila and max.The person that when you find them makes you Feel whole and complete. The person you've been waiting your entire life to find. The person that once you find them you could not even imagine being without"

so kesimpulannya SOULMATE (pasangan JIWA) adalah orang yang anda temui, anda merasakan hidup akan lengkap bersamanya, dan anda rase hidup akan kusut tanpanya.. setiap makhluk dicipta berpasang2,, mungkin soulmate in MALAY term adalah JODOH,kerana soulmate juga di definasikan sebagai seseorang yang ditemukan untuk anda dalam perkahwinan yang kekal.. soulmate akan menjadikan diri anda sempurna, dia boleh mengubah perangai anda, boleh menjadikan anda sebaik2 manusia daripada sebelum ini.


THEN WHO ARE YOUR SOULMATE?????



TWO IS BETTER THAN ONE...


Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT