ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 10 Mac 2012

kerna aku mencintaimu..aku mahu mempercayaimu



Bukan senang bagi seorang perempuan untuk membina kepercayaan pada seorang lelaki yang bukan suaminya. Tapi aku telah berjaya membinanya.. itu dulu sebelum aku terlihat beberapa keping gambar.. 2 tahun yg lalu..saat beberapa bulan cinta bersemi. Tak dicampurkan lagi dgn mesej2 kasih syg dlm myspace, dan YM serta fon.. mungkin kamu blh berkata TAK LAYAN.. tp kelakuan para perempuan itu sungguh menyakitkan hati. Melukakan hati aku sebagai kekasih mu yang jujur mencintai kamu. Saat hati sedang jujur, kamu curahkan cat hitam sehingga aku terasa lemas.. bukan mengungkit cerita dulu kala tapi ini kesannya sehingga sekarang.. dan kenapa aku jd begini sukar mempercayai kamu.. telinga ini mendengar nyanyian manja seorang perempuan ditelefon tatkala aku menjawap panggilan perempuan yg menelefon kamu, mata ini yg membaca mesej2 manja yang dihantarkan dan HATI ini yg menangis kecewa. Untuk pengetahuan kamu, aku jujur mencintaimu, xpernah sekali aku curangi kamu dlm tempoh 3 tahun ni. Hanya kamu seperti suami, abg dan kawan bg aku, kamu org kepercayaan aku.  Mungkin kamu terlupa aku perempuan suci yg mencintai kamu seadanya, ikhlas tak meminta belas. Kata-kata tak cukup untuk buktikan kamu dh berubah kerana aku masih dpt membaca beberapa keping mesej perempuan tak dikenali selepas kejadian tu. Sekarang kamu perlu berkerja keras untuk 1 benda iaitu KEPERCAYAAN aku yg kamu khianati dulu. Samaada kamu mahu atau tak, itu la hakikat aku banyak terluka dgn PEREMPUAN tak dikenali bg kamu perkara remeh tp bukan bg aku yg mencintai kamu sepenuh hati aku. STOP menjadi ejen cari jodoh untuk kawan! STOP terlalu mesra dgn budak perempuan tepi jalan! Dan STOP jika kamu mahu aku mempercayai kamu.  AKU MENCINTAIMU WALAUPUN AKU TERLUKA CINTA TU TAK PERNAH PADAM..SENTIASA SAMA SEPERTI DAHULU, kdg2 aku tak menyalahkan kamu, aku menyalahkan perempuan2 itu yg gatal.. sedaya upaya aku cuba membersihkan hati ini untuk percayakan kamu sehingga aku selalu menyalahkan kaum sendiri..

2 ulasan:

Naziman berkata...

Sabar..lelaki ni dalam hati ada bunga juga..

Unknown berkata...

tens naziman... mmg pun ade bunga tp bunga tu kembang setahun sekali.. jrg blh tgk dn hidu baunya...

GOOGLE AGENT