ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 9 Mac 2012

Ikhlas AKU CINTAKAN KAMU dunia akhirat tak pernah berubah..

susah senang kita bersama

Dalam hidup ni..cube cari seorang wanita yang mencintai kamu sehingga dia menerima segala keburukkan kecacatan kamu, dengan hati yang ikhlas.. cari wanita yang sanggup membasuh najismu krn dia adalah wanita yg akan menjaga kamu sehingga akhir hayat kamu.. ada ke seorang perempuan yang tak pernah mengutuk, menghina bah kan merungut tentang kamu?


SOAL KENDERAAN..

aku xkisah opie aku mcm mane, busuk ke..selekeh ke.. ade aku kisah.. sbb aku mencintai dia bukan kerana hensem, smart atau berduit.. aku ikhlas.. first date naik van syarikat..lgpun aku kenal dia hanya dgn van buruk berbau loji kumbahan.. kenderaan tu la yang aku naik pergi jalan2.. bahkan aku naik van tu pada kali pertama aku pulang ke kampung halamannya bertemu ibu bapa opie..setahun lepas tu baru la opie beli kereta NEO..

SOAL DUIT...

masa dating pun kami pernah kira syiling nak makan.. kiteorang pun bukan jenis berduit... pernah kami dilanda masalah tapi cinta kami masih utuh.. duit bukan segalanya dalam hubungan kami.. wlpn kami amat memerlukan duit.. kami hidup berjauhan.. pernah kami cuma ade RM50 duit tu kami bahagi sama rata.. masing2 kena survive dgn lbh kurang RM20 sorang.. aku belajar kt kelantan.. opie kerja kt pahang..

SOAL PEMAKAIAN

aku cuba sebaik mungkin jaga penampilan aku supaya opie bangga.. aku bukan kategori yang cantik menawan..tapi aku akan jaga penampilan aku sebaik mungkin.. tapi bila dgn opie aku xkisah dia pakai selekeh, baju celoreng sbb aku bangga..opie xberlagak.. itu diri die.. dia xhipokrit mcm org lain..walaupun seminggu die pakai baju yg same, tak sekali aku cakap "ABANG SELEKEH R, BUSUK R" bg aku bau die r paling wangi, bukan die nak pakai mcm tu tp hakikat hidup bujang mmg terpaksa mcm tu.. setiap kali aku jumpa dia aku bg dia bedak powder, deodorant.. bukan dia xmampu tapi aku tahu dia perlukan seseorang untuk uruskan dia.

SOAL MAKAN..

aku untung sbb opie makan xmemilih aku tgk dia baham je ape yg ade, aku suka tgk dia mkn, berselera sbb tu aku xkisah kalau makan dkt tempat exclusive sbb berbaloi bayar.. pasti habis.. kami pernah makan  sebungkus nasi kongsi 2 org.. tapi tu la yg mengeratkan kami.. sekeping roti pun kami kongsi.. sebab tu kdg2 aku sengaja bawak stok makanan bnyk2 dari kelantan wlpn payah nak naik bas ke pahang jaoh perjalanan, sbb aku tahu dia suka makan makanan yg aku bawak, bukan dia xmampu beli tp sbb dia memerlukan aku untuk mengaturkan hidupnya aku tahu.

#bukan nak bersohor, bukan nak perasan, sekadar berkongsi cerita tentang RAHSIA SEBUAH CINTA aku dan dia.

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT