ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 4 Disember 2011

SELAMA NI AKU DIAM JER!! SABAR ADE LIMIT!!


Problem… so what made me look so cool? Cool kepale otak.. dalam hati bercelaru…saje xnk tunjuk.. why life so difficult??? Ntah la… aku jenis keras hati nak buat macam mane..kalau memang bukan salah aku memang aku xkan SAY SORRY… kalau ckp pun sekali je..sorry.. XSUKE TAU X!! benci!!! Aku bukan anak derhaka… tiap2 malam doakan mak ayah aku k..xkan aku nk cakap plak pe aku doa kan..but…why people treat me as I am a CRIMINAL…salah ke nak bercinta? Tu la bile aku cakap baik2 nak jumpe, nak g umah die.. korunk wt pekak mcm xnak bg kerjasama..aku xbodoh… mesti pk dulu.. sbb tu la aku cakap.. tp bile dpt negative feedback dari mereka2 aku jd marah... aku dh cube jadi anak yang baik..susah ke nak paham.. kite semua manusia..lame mane sgt la blh bertahan lau xtgk insan kite syg..agpun bukan tiap2 minggu jmp..setahun 4 kali je.. I am 20, next year dh 21.. xcukup lg ke nak melambangkan kematangan.. pernah x balai polis ke? Pencegah maksiat col ke? Kt umah? Xpernah kan?? I know.. aku masih jg air muka mak ayah aku..but why them so KOLOT?? Latest problem.. k fine.. ni kes adik aku yg bangang tu xjwp col ms g study dgn kwn2 die..pastu mak aku col aku banyak kali..aku xdengar sbb mmg aku xpeduli kat fon mase hari kenduri tu.. then my mom text me malam tu she said “ ANAK XMENGHARGAI IBU BAPA” so touching ayat tu? ADIK YG SALAH KENAPA AKU JADI MANGSA????? Aku mmg xperasan mak aku col!!!! Bukan aku sengaja!!! Ingat aku suka ke gadoh dgn mak bapak??? SYURGA BAWAH TAPAK KAKI IBU..aku tahu la bukan nyer aku lembammm. Sampai sekarang aku tak leh trima hakikat tentang ape yg family buat kt aku..ape yg dieorang tuduh aku?? Aku tension!!!!!!!!!!! Kecik hati org jer aku nak pikir!! Yg aku ni bertahun kecik hati sape peduliiiiii!!! Macam mane aku nak belajar kalau duit kene sekat???? Pastu tuduh aku macam2 datang sorang cakap aku nie anak derhaka! Datang sorang cakap aku ni anak xsedar diri! Datang sorang cakap aku ni lupa asal dari perot mak!!! Cukup 10 org dtg ckp mcm tu mmg aku giler!!!! Bile aku ckp sikit tuduh mcm2.. aku tahu pe yg perlu untuk diri aku xperlu org nak ajar.. this is my life.. korunk blh bg pendapat jer.. so suka hati aku la nk terima ke tak!!!!!! JANGAN CAKAP MACAM PANDAi!! Puas hati aku!!! tensioonn giler!

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT