ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 27 September 2011

Aku terpilih untuk Astro Blogger MasterChef!!

memang fantastic! heppy sgt sbb terpilih! tp dlm gembira ada duka sbb dya xtahu aku boleh g KL ke x..huhuhu... lg sedih bila parents langsung xde yg bg semangat.. nak tau kenapa dya xtahu dpt g ke x? sbb dya ade final paper, killer subject lak tu...LAW 251..sedangkan ini adalah impian dya..xdpt join Masterched Malaysia sbb lambat tahu tentang tu... tp dya cube sedaya upaya join Blogger Masterchef lak.. huhu bile dapat gini la kesudahannya.. why? kadang2 nk tanye Tuhan kenapa duga dya mcm ni.. dulu pun mcm nie.. nk sgt kos kulinari..xdpt 2 kali apply asyik dpt benda yg langsung xminat...(T_T) nak kawen pun dpt halangan Ayah..huuuuu dugaan nyer hidup..now dya cube nk tukar tarikh pertandingan nie.. sbb ade 2 group akan bertanding.. pertama 1 Oktober first group ( group dya terpilih) kedua 8 Oktober second group.. hope sgt dya dpt tukar group kedua.. plesss... i begging to GOd help me... ni impian dya.. impian dyaaa..(T_T) nak buktikan kat dunia,,dalam dunia ni ada tangan emas ( GOLD hand) untuk memasak... huhu tangan kurniaan Allah untuk jadi seorang yang hebat memasak walaupun xbelajar secara khas untuk bidang nie.. all belajar sendiri..usaha sendiri.. dya guna setiap deria dya hanya untuk belajar benda yang dya tersangat minat ini.. dya nk semua ni bukan kerana nama..tapi kerana dya nk buktikan akan ada yang terbaik, yang teristimewa dlm bidang masakan..bukan hanya tahu memasak tapi segala berkaitan memasak wlpn xbelajar smpai PHD untuk memasak... ni bakat semula jadi dya..atau sape2 yg dikurniakan.. wish me luck all..

2 ulasan:

doggyjames berkata...

see u this saturday chef ;)

Nurul Arissa Dania berkata...

i change my group to next saturday mr.james bcoz i have important examination... hihihi see u in final competition... GUD luck!

GOOGLE AGENT