ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 10 Disember 2010

arghh lame xjumpe internet...tibe2 jd pening toink3..wakakaka,..

5 disember 2010..5-12-2010..hahaha..tarikh paling bagus…surprise buat aku tatkala menerima mesej dari adik opie “akak kiteorang nk g sane” hahaha mula2 memang aku xpercaya..puas aku bertanya then kelam kabut aku dibuatnya..opie nk dtg jalan2 rumah aku..warghh surprise memang menjadi..memang sampai saat opie depan mata aku pun aku rase mcm tengah mimpi..wakakaka..yess opie datang..dgn Bob, eqa, & fais.. memang sepanjang masa aku asyik tgk die aje…mcm xpercaya la die depan mate aku dkt rumah aku..walaupun Cuma lebih kurang sejam lebih..tp dah cukup membahagiakan.. lepas dari hari tu aku tau rase sayang aku pada die makin bertambah2..i love him damn much..aku pun harap segalanya berjalan lancar..TQ ALLAH… huhuhuhu.. bila die dtg sini seolah2 seguni beban yang aku pikul terlepas.. aku memang xpeduli ape komen org yg aku tau opie dah dtg umah aku..yeeehhaaaaa!! wakakaka..anyway…result sem ni agak membangga kan jugak,,,wakakka,,yesss xde repeat.,,,

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT