ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 20 Jun 2010

tenangkn aku..hiburkanlah aku bla ms masih ada..

Hurm..lagi2 sepi..ntah la..kdg2 rs cm arghh bengongg jerk.. mane die..tercari2..msg xbls.. mls nk kacau..die bersama keluarga..kadang2 rs nk bawak diri jer.. sepi.. nk g jln2 tempat yg menenangkan.perghh bestnyer..udara segar…tp nk buat cm ne..sabar jerk la… ape aku ley buat?? Mandi lame2 tu jerk..best..mmg selalu begini la..die dulu dh warning awal2..die jns bz memanjang..okeyh..memahami…sometimes..wakakaka..aku rs cm aku org yg xde perasaan..tgk ape2 seolah2..nothings..kosong jerk..hahaha..no one cares about me..wakakakaa…erm..aku?? aku seorang…alone keyh.. bosan gler la ari ni..nk shopping duit xde..yg ade sisa tu mak pegang..ade la lam seratus..hurm bnyk benda nk bli ni..k la all..so bosan gler..smpai ade member ym tnye aku kemana xon9..bese la..aku tau sume org hanya cari aku ble perlu..ble xperlu aku org lupekan…so what? Sabar keyh.. pernh tgk seorang gadis berdiri dalam hujan memandang kelangit…smbil bertanyakan langit..dan menjerit sekuat hati dalam tangis..sbb ape yg berada dlm fikiran tu xterucap dgn kata2..ARGHHHHHHH!!! sbb perasaan aku hanya aku yg tau..dh mmg jenis aku xske nk kongsi2..

Words for today : “ cubalah menghargai orang yg bnyk berkorban demi kite..jgn nk pk diri sendiri saje..kalau nk penting kn diri g duk lam gua sorang2”



Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT