ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 19 Jun 2010

opie...is special....i luv him...but kemana masa menghilang sehinggakn kami xde ms nk bersama...

Opie…everytime..aku mmg akn fikirkan die..die xpernh aku buang..cume kdg2 aku terlalu risau kn die..sbb die 1-1nya kesayangan aku… aku xrela berpisah dgn die..aku xnk…dan xakan aku sesekali menyakiti die..walaupun nyata aku yg tersakiti.. mlm tu mmg aku xdpt kawal diri aku..dlm bnyk2 benda hanya 1 benda yg aku xley trima..opie out with others gurl..benda tu seakan2 melukakan hati aku dgn parah..kalau die kuar tpu2 aku pun dh luka lg la parah.. lain la lau die kuar dgn kaum kerabat die..tu lain hal la..nie dgn kwn gurl..adik angkat gurl..aku xley trime tuh..sbb aku sndiri buang sume laki2 yg memuja aku tuh krn die..sbb aku tau wujud mereka pasti akan menyakiti hati opie..seperti mana wujudnyer gurl2 lain yg ngade2 lebih tuh.. aku menjaga hati opie dgn hati2..sbb aku xnk 1 luka pun aku goreskan pd hati die.. aku nk kenangan cinta kami kenangan yg plg indah dlm hayat aku.. lau pasal AKAK tu..maaf la..mmg tu jerk benda yg plg melukakan aku..kalau blh benda tu la yg plg aku nk lupe..sbb krn kejadian tu..aku slalu berfikiran negative..sbb tu aku xley accept die lam idup aku..wlpn sekuat mane aku cube tuk melawan rs tp aku xboley..luka yg digoreskn tu wlpn sembuh tp berparut..aku sygkn opie..aku pecayakn opie..tp lps AKAK tu muncul dgn masalah2 die..aku mmg sygkn opie..aku percaya tp aku xboleh nk fikir positif cm dulu..aku sakit sendiri ble aku pk ape yg AKAK tu buat..sakit nya hanya TUHAN yg tau..ARGHH AKU SYG OPIE!!!!!

Word for today : “susah nk cari org yg betul2 syg kn kite..ikhlas terima kite..so bile dh ada yg syg..yg ikhlas..jg la mereka seperti mana mereka menjaga kamu..cintailah mereka seperti mana mereka cintai kamu ”



Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT