ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 9 Jun 2010

sekarang dan nanti punyer PROBLEM....

Sakit ke aku..aku ke sakit…ahahhaa..ntah la…aku xkisah….wakakaka…mls nk pk..serabot….nampak die memujuk kwn nye..tp kwn nyer ignore..ntah la ape perasaan aku skrg… xde perasaan cm Artika dah kot..wakakaka…erk… but aku xske kwn cm tu..n aku xske pkwe aku terhegeh2 kt die..dah la lau org xnk kwn dah la..or….ermm..mls nk ckp..aku sendiri semakin sakit…sakit segalanya…dlm hal cm nie..aku cume ley sbr..wlpn kdg2 aku terluka sendiri tnpe aku sedari..i know u love me..but theres something..that make me wont feel ur love.. kite jaoh..tp aku syg kamo..cume sometimes aku xboley nk thn perasaan rindu tu..mendalam..

Masalah kite skrg :

Kamu jaoh..kamo bz..kamo xsuke on YM.. kamo ramai kwn gurl2..Saye sunyi.. saye tertekan…saye rindu… saye xsuke gurl2 lain lbh2 dgn kamo..

Masalah kite nanti :

Kite susah nk jumpe..kite jumpe kejap2 jer.. kite akan bz….kite akan rindu… kite akan slalu pendam rase masing2..Dan yg plg penting DUGAAN makin bnyk..

Kesan jangka ms panjang :

Saye asyik nangis…awak sedih ble sy sedih... kite akan tertekan…BUT..tu sume akan mematangkn kite..dan menguatkan lagi sayang saye pd awk..dan sayang awk pd saye..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT