ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 7 Jun 2010

cinta bersemi hari demi hari semakin dalam..


Otomen aku tu mmg biso maen game…bak kate org kelate..wahahha…erm hepi ngat dpt dgr suara die td..pastu mlm dpt tgk die kt wc..p yg xthnnyer die ske ngusik aku..adoii mentang2 die nk g kelong kt pulau aceh..kunk xbg bru pdn muke! Huh! Ske buat aku pk bukan2..huhu..wisau gak…xnk la gurl lain yg pgg2 die!! Wargh sumpah lau aku tau mmg tawar ati aku jp g..huhu perasaan aku xley main2…aku mmg ade ms puncak yg mmg tyme tu aku xkire sape…mmg sume aku sembur..wwakaka..hope my otomen phm..aku bkn pe..syg giler kt die..die jer xtaw..mungkin die xrs..die xnmpk..kami jaoh..berbatu2..huhu..but my love xpadam la…sentiasa harum mekar tuk awk otomen… aku harap suatu hari nanti die nmpk,die rs bertapa aku sygkn die smpai akhir hayat aku..sebab tu ms aku mula2 kapel lg aku dh ckp “ merangkak sekali pun dya akan pergi jmp abg” then dya buktikan tp xde la merangkak..but 7jam nek bas..pastu 3,4 pg dgn brani mati balik uitm dgn kete sapu..perghh…tawakal…lau kne baham kt org jht pun…huhu…at least kite dh jumpe..tu menguatkn lg syg aku pd otomen..

Words for today : “ I doesn’t care about the distance, I just care about you ”.


Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT