ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 17 Jun 2010

antara aku..jiwa ku...pikiran ku..hanya aku dan TUHAN ku yg tahu.

Hari ni..aku terpandang 1 kata2 yg memberi aku sedikit semangat tatkala aku sedang berjuang demi kehidupan.. “latar belakang dan masa lalu bukan penghalang untuk berjaya”..so xsemestinya latar belakang aku nie blh halang cita2 aku..kadang2 aku rimas bla org seakan2 memaksa aku really hate that’s..umi? semakin hari semakin kurang memahami aku..adakah aku sukar dipahami?? Ntah la..tertekan jiwa..rs cm nk lari jaoh2..sejaoh mungkin dr semua ni..semua org seakan2 menyalahkan aku…seakan2 menyatakn yg aku menyusahkan..aku nk jer bersuara semua jd susah sbb aku xpernh diberi peluang untuk berdikari..untuk lihat dunia luar..bla dh jd cm nie..sume menunding jari membuatkan aku rs aku nie menyusahkan..alangkah bagusnya kalau aku blh kejar impian…buat pilihan sendiri..kebelakangan nie banyak perkara yg mengganggu jiwa aku.. kesian opie..aku harap die sabar dgn aku..aku syg die..sbb tu aku xnk die tahu segala2nya sekarang..selagi aku blh bertahan aku akan tahan.. tentang rumah sewa..mmg la awal2 nie susah..kena ke hulu kehilir..cuba kalau aku nie dbenarkn drive sendiri.xkan aku nk menyusahkan ayah..kenapa org xpikir yer…kenapa org xpikir cm aku pikir.. zahirnya mmg org tgk aku nie cool steady jerk..sbb org xtau didalam nie jiwa aku celaru..bnyk benda nk pk…cube kalau aku tunjuk semua tu..aku rs korunk akan kate aku gler..bnyk bende nk pk cm PM… hahahaha…sume org ckp aku nie cm enjoy xpk ms depan… wah2..senang yer org ckp.. rs nk tergelak ble mcm2 org ckp kt aku..hahaha..ckp mcm dieorng tau ape aku pikir! Argh!! Aku ni nasib xgiler jerk pk ms depan aku..pasal cinta plak..senang jerk nk ckp cinta tu xkemana la ape la buang ms la..ade ke TUHAN ckp jalan idup semua org same??? Ade TUHAN ckp sume akan jumpe cinta sejati tu umur sekian2..ade ke?? Ade TUHAN ckp perjuangkan cinta tu salah?? Bg aku tekad nk pertahankn tu penting..duit…pangkat..kerja.. nama… bukan penting.. kalau nk idup kne la pandai survive..kne pandai2 cari cara nk idup senang…arghhh!! Sampai bla nk maju kalo asyik nk menyamakan setiap kisah idup..cukup sekadar pengajaran dan peringatan.. jgn nk menyamakan hidup aku dgn hidup org lain yg kecundang..itu bukan aku!!! Aku bukan jenis yg cepat mengalah Cuma aku jenis mls nk berbahas dgn org wlpn ape org ckp tu semua xbetul..better aku diam sbb HANYA aku dan TUHAN ku yg tau ape yg sedang berlaku..abg..dya syg abg..maafkan dya sbb selalu menangis..dya cume terlalu tertekan dgn kehidupan..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT