ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 17 Jun 2010

abadi semua rs tuk opie..arghhhhh!!!!!!!!

ARGHHHHHHH RS INI MENYEKSA AKU!!!!! (T_T) Hurm kn dh ptg dh post..ble mlm lg bnyk nk tulis summary yg jd ari ni..ntah kenapa perasaan aku cm xmenentu..kejap aku ok kejap x..ntah la..ape xkne aku xtau..kdg2 rs cm nk g 1 tempat yg menenangkn..jari luka smpai xley nk mengemas..nk mandi pun ase xbest..hurmm..punca luka aku pun xtaw..mmg la lau aku xsedar luka bnyk pun aku rs xsakit..tp ni luka yg xdisengajakan..sakit..ptg td syg aku col..hurmm aku tdo..wakakaka..ntah la..die jerk benda yg membahagiakn..col2 ckp sal BRA..hahaha.. pastu mlm sket die on9..but line aku lak gler..so aku g mandi..sempat la komen 2,3 pastu aku tgk die off…then ble aku msg..die ckp ade keje..huuhuu..keje la syg..kalau dya nie jutawan..dya suh abg duk umah jerk..teman kn dya..abg xtaw..dlm fikiran..dlm hati dya.. dya slalu ingt n fikirkan abg..xpernh lupe..sok luse abg nk g holiday kt KELONG dgn member2 kn..so jg diri..2 hari dya sunyi…abg xde..wakakaka siot jerk..aku tulis lam nie cm la aku ckp bende nie kt die..cm la die dgr…tp seperti biasa blog nie mewakili suara isi hati aku..syg..kamu mmg indah…xde bende yg plg indah yg buat aku xtension melainkn pk tntg memori perkenalan aku dgn die… YA TUHAN PANJANGKAN LAH JODOH KAMI HINGGA KE AKHIR HAYAT KAMI DIDUNIA INI….amin…sy syg opie sgt..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT