ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 24 Mei 2010

hati yg celaru krn kamu

Sukar untuk aku jelaskan..perasaan aku..1 perasaan syg yg amat mendalam buat opie..seumur hidup aku..xpernah aku rasa mcm nie..walaupun pada emie skali pun.. dihati aku sekarang hanya ada opie..mungkin betul setelah aku knl opie..pintu hati aku seolah2 terkunci oleh die..dlm pemikiran aku hanya ada opie..bagaimana cara aku dpt membahagiakan dia..kadang2 aku gelisah ble die serabut..aku phm kdg2 die stress dgn kerja die..aku akan cube membahagiakan setiap saat dlm hidup die,sbb aku syg die sgt..huhu…xsbr nk jmp die..ikut hati nk jer kawennnn..tp mustahil selagi aku xkeje..umi dah ckp dah selagi xkeje xkawen da..huhu..uwaaaa…aku dgn opie sebenarnye dh xboley nk jauh nie…….cm mane ek??

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT