ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 24 Mei 2010

aku cinta opie...forever..after..wakakaka

Dah lame aku xposting kn..bkn ape..mule2 ternet slow..pastu ternet jem..hurmm…mesti korunk nk tau cite aku dan opie..fine..kiteorng masih lagi kapel yg ok..cume die bz dgn keje dan aku pun cuti so nk jumpe xboley. I miss him..sometimes rase lame dah xborak2 dgn die..gelak dgn die..hurmm how I miss that’s a lot.. tp aku tau die sygkan aku cume ms die terhad untuk aku..aku cube memahami die sebaik mungkin..aku syg die lbh dr diri aku..pernah aku menangis dlm doa aku krn aku tau aku betul2 xley kehilangan opie.. opie sgt istimewa, ble aku perlukan die ada wlpn ms nye terhad. Aku harap hubungan kami akan kekal selamanya..skrg dah msuk 3 bulan kami kapel..16 jun nie besday die..cukup 4 bulan kami kapel..YA ALLAH aku berharap kami dapat menempuhi setiap dugaan dlm hubungan dan KAU jg lah dia untukku.



Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT