ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 5 Mac 2010

kErNa KaU yG TeR ciNta..

HURMM..xsangka ley jmpe opie..walaweyy..cm mimpi..wakakaka..opie is not bad..ntah la..dgn die..aku rs something yg aku xpernah rs..kadang2 aku terdiam dgn sendiri sbb aku keliru..betul ke opie syg aku nie..wakakaka..bkn ape die tu nakal sgt..xsure sgt jdnyer..papew jew la..wakakaka..aku syg opie…muahxxxxx!! Hurmm thanks ye sbb bg dya sweet memories..dya xpernh rs cm nie..warghh..abg da buang segalanya dlm diri dya..dya cume ade abg huhuhu..i think I cant handle my jealous..waakkaka..xpe..aku ase opie siyes..hurmm..he accept me in the way who I am..huuhuu..aku harap 1 jer..hubungan aku dgn die..kekal hingga akhir hayat..4 dan 5 march 2010 akan sentiasa dlm ingtan aku seumur hidup aku..i luv u opie..dulu..kini dan selamanya..dan aku harap opie jg akan sygkn aku mcm aku sygkn die.huhu luv u my hubby..



Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT