ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 6 Mac 2010

aku cinta sama opie..

24jam bersama opie..bnyk yg aku belajar..aku rs..ntah la..rs syg sgt kt opie..ms nk naik bas dari terminal tu..aku ase xnk balik..wakakaka..nk nangis pun ade..wahahaha..ntah la aku dpt jmpe die ke x..hurm..warghhhhhhh…dgn die aku rs mcm dhargai..dsayangi..abg…dya syg abg…aku rs lepas nie..mmg hanya opie..selamanya..hope die pun cm aku..aku cm mimpi dpt knl org cm opie..die cm boleh lindungi aku..blh jg aku..selesa disampingnya…dengar suara die..ketawa die..semua luka..duka aku seakan2 hilang..ada 1 kata terucap..ada damai yg kurasakn..kilau sinarnya sentuh wajah ku..pencarianku pun..usai sudah..wakaka..hurm tu je aku nk ckp..its over..i found you know…apa yg aku cari selama nie aku jmp dlm diri die..seorang abg..kawan..kekasih..



Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT