ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 27 Februari 2010

opie is everythingssss......

Wah..hurm semalam opie menggembirakan aku..hari ni pun same..kdg2 I prefer him then a fren..huhu..kwn2 kdg2 xde bile aku perlukan..dan kdg2 mematahkan semangat aku jerk..terkejut lak bile aku dpt tau member2 aku pndang aku dr luaran..sedih beb..korunk xtau..aku masih mengingati korunk dlm hati aku..aku masih aku yg dulu..fizikal aku berubah kerana aku dah besar..aku bukan budak hingusan yg korunk slalu ejek tiap kali aku terjatuh..huhu..dan..i dunt care..whatever lah..loser..wakaka..k la..aku ade opie..kwn..abg..dah kekasih..thats all I need..aku ade kazen aku..aku ade mak ayah aku..yg boleh membimbing aku..lau korunk nk kutuk kutuk la..sbb hanya aku tau sape aku..maaf la kalau ade yg terasa at least aku nk ckp ape yg aku xpuas hati..kla luv u opie..muahxxx…



Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT