ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 27 Februari 2010

i NeeD yOu..


Kalau kawan memerlukan kite..kite ade untuk die..tp adakah kawan akan ade bile kite perlukan die??huhu..xtau nk ckp ape..huhu dah bli tiket ke dungun..tp salah timming..huhu..kwn2 aku ramai yg blik bab cuti 4 ari kt sane..keputeraan sultan ganu..lupe.huhu opie semalam xtau nape..huhu..cm de masalah..aku ase sunyi sgt..hidup cm kosong jer..aku syg opie..aku harap die xape2..kalau lah trips aku tu xseperti yg aku rancang..aku anggap jer..perjalanan aku dr machang ke dungun dan ke kuantan sebagai 1 pengorbanan buat org tersayang n kawan2 aku kt dungun..aku kesana nk jmpe korunk..tp..aku salah timming..begitu juga opie..aku akan cube ke sana..sbb aku betul2 nk tgk die dgn mate kepala aku..tp blom tentu die ade..die keje..so aku akan cube survive..walaupun aku sorang2 kt sane..AKU CUBA!!! AKU ANGGAP INI SEBAGAI 1 PENGALAMAN IDUP AKU...kn dr kecik aku nk sgt berdikari…skrg nah mik ko..ke dungun xde sape2 nk jmpe..ke kuantan ntah untuk ape..aku harus teruskan..TERUSKANNNN!!! HUHU..TIKET AKU KHAMIS KUL 12.30 DR MACHANG…huhu.aku sowang diri..huhu aku xtakot!!..PRINCESS NEVER SCARED TO ANYTHINGS!!! SENYUM INDAH KU MENANTI..TINGGAL KAN LUKA DIHATI AKU..aku penat nk berkawan..aku ase nk duk sowang..aku dh pnt nk nangis sbb mende cm nie..jiwa aku kosong..abg… I need u..huhu..need u now..


Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT