ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 12 Disember 2009

YaALLAH!! AKU DAH XKUAT!!!!

Malam nie cik azman..lecture kt uitm dtg..ntah la..aku seolah2 dah blur seblur nyer..kestressan tahap cipan..mmg aku rasa kalau aku jth dan koma aku xnk bgn lg..hurm.aku rs dunia gelap..cm dah xde udara bg aku..YA TUHAN hamba sudah xkuat lg..ntah la..seolah2 aku dah jem..dah xleh nk berfikir..dugaan ini berat sgt YAALLAH..aku xtau ape nk buat..bukan aku xnk trus study..tp aku rs aku xblh..mmg aku xblh..aku rs xde sesape nk dgr luahan hati aku..aku nk nangis jerk tp air mata aku thn sbb aku xsuke tunjuk aku sedih…benda yg sedih dtg bertimbun2 atas kepala aku..aku xkuat..bglah petunjuk kepada hambaMU ini YAALLAH..seolah2 dada aku dah sakit dah jantung aku tibe2 jerk blh terhenti..aku xbohong..tu mmg ape yg aku rasa kan sekarang..rasa lemah teramat..aku rs xberdaya lg nk trus kn hidup aku..bkn pasal result jer..tp tntg segalanya yg pernah terjadi dlm hidup aku..ye..aku syg uitm..syg kengkawan aku..aku pun xpaham kenapa aku jd cm nie..kenapa aku xblh follow kuliah..knape?? seolah2 otak aku dah jemmm..YA’ALLAH KENAPA BEGITU SUKAR JALAN HIDUP AKU INI…AKU DAH XKUAT YA ALLAH..aku ade tekad nk belajar sesungguh..mission aku bnyk..tp kenapa aku xley blajar..seolah2 otak aku dah xberfungsi..lau mcm nie baik aku koma..xpun mati trus..bg jerk organ aku kt org yg betul2 nk idup..yer aku mengaku aku seseolah xdpt kwl diri aku..aku xley bg perhatian..esspecially math..aku mmg lmah walaupun sedaya upaya aku cube..zahirnya aku nampk tenang tp..hati aku..rabak seolah2 di siat2..sakit…aku rasa nk menjerit pada dunia..AKU DAH XKUAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Huhu……..yer aku xkuat…bkn krn cinta aku cm nie..tp krn bnyk ms lalu yg begitu menyakitkan jiwa yg sering bermain dlm fikiran aku..aku xpaham! Kenapa aku yg dipilih YAALLAH..kuat sgt kah aku untuk menempuhi semua ni..kalau aku blh..aku nk padam memori aku semua..seperti format laptop..huhu..kt sape aku nk luah semua nie..aku xtau..yg aku tau blog nie 1-1nyer yg aku jd kn tempat luahan..kepala aku sakit sgt seolah2 nk meletup..aku xnk jd cm dulu..aku xnk mkn ubt bnyk..aku xnk kelar tgn..aku xnk cederakan diri aku ..aku xnk..tp seolah2 aku terpaksa buat lg seperti dulu sbb aku dah xthn..aku jem..aku dh xdpt fakir mane betul mane x..huhu……tlg la YAALLAH..aku dah xkuat nk hadapi cubaan drMU ..saat aku menaip nie..mate aku cm air terjun.aku xdpt kwl lg air mata aku mmg aku stress..kepala aku sakit..seolah2 aku menanti hukuman mati..sama ada aku pilih terjun bgnan atau tikam diri sendiri……mcm tu la..aku xkuat…YA’ALLAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 ulasan:

rocky berkata...

don't be stupid k..pkr positive skit la sygg..i love u back sweety...kerol xnak kehlngan dy..hurmm....

MIRA berkata...

ak jadi sedeh beb.:(

sedeh tuk hadap knyataan hidup.

but kife must be go on.
by hook or by crook,,ak redah je slame 3 tahon neh.

ape jadi lntakla.

NuRuL NaDiAh berkata...

ha'ah..dya dh kuat keroll..chaiyookkk!!

GOOGLE AGENT