ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 12 Disember 2009

1 boRed daY ++..hurm...hu"uh..mybe today is better than yesteday..

aku sakit..bla menatap matamu..sedarku nahawa engkau bkn milikku..aku sakit bila aku mengagummi mu..sedarku kau xpernah mengagumiku..bangunkan aku dr tdo pnjgku..sedarkan aku dr mimpi tntg mu..ku salah bila ku berharap padamu...salahku..paksa kau tuk mengagumiku.. kau xtahu perasaanku..dan lu xmahu..kau tahu...AKU SAKIT..jika kau tau hatiku..kerana diriku xberarti bgmu..aku sakit..bila kah kau sembuhkan aku..xmungkin..xmungkin..sungguh tidak mungkin..bangunkan aku dr tdo panjangku..sedarkan aku dr mimpi tentangmu..wahhhhh jiwang pepagi hari nie..bowink c..huhu xtau nk wat per...sejuk kt kg nie..masing2 sibuk dgn hal masing2...xde org nk peduli aku..so aku pun buat hal aku jerk..hurm update blog..cari widget untuk blog..huhu..n cari something yg menarik untuk blog..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT