ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 19 Disember 2009

waa..xtau nk cakap ape lg...

Huhu..urmm..aku ske la..ape2 hal walaupun ckit..die akan share dgn aku..tu la wt aku tabik spring..xpernah die melenting wlpun aku tuduh mcm2..huhu..apela aku nie..hurm..kn bgus lau xputus dulu..kn3? la..aku syg die..wargh!! ape aku merepek nie!! Aiyaaa.no3..xley2..aku kne ingt..aku sape…huhu..no..no..urm tukar topic.mlm nie menu spaghetti..aku buat..hope sedap la..huhu..korunk tau..someday aku tringin nk msk tuk die..wargh!! merepek lg aku…asyik2 die jer lam kpale..no..no..no..k..back to our topic..ape aku nk sbnrnyer lam idup..setahu aku,aku nk sebuah kedai tuk jadikan café.. CDD café..miahahhaa..aku brangan no 1..tp aku tau..ayah aku xkn bg..nape ek sume org nk aku study bende yg aku xminat??wargh…aku ade cite2 impian aku..impian aku sebuah CAFÉ..aku la chef nyer..hurm..menu barat timur selatan utara semua ade..hihi..hurm..2 ari ag mesti aku boring..die xde..blik kg katenyer..wargh!! lg2 die..asal aku nie..waaaaaaaaaaaaa…xnk la..org ckp kdg2 kite sedar kite cinta bila cinta dh xde…kn3? =( waaaa dh xmo ckp ag… kLa t aku posting ag..bye2..salam…

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT