ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 11 Disember 2009

Puas hati aku..hu'uh..mmg cian dinding tu mkn tgk aku..


puas hati aku!! aku blasah dinding tu cukup2..hu'uh..ahahahaha..aku da giler..td aku apply spa8..sume aku mintk keje nurse2...org ckp sesuai..wait n c jer la..aku dah jem otak..xtau la..ase da xnk sambung kt uitm..bangang dah aku nie..aku mmg dah ase xley g sesangat..sebenarnyer dr ms mule2 blajar ag aku ase xley..tp sume nk force aku..so aku ikut..skrg tgk ape jd..SALAH SAPE?? SALAH AKU??? SALAH AKU?? SAPE NK G UITM?? AKU?? k fine sume salah aku..dr dulu lg..mmg walaupun bkn salah aku ia ttp jd salah aku..fine aku trima selagi aku blh terima..sampai aku gila sekali pun xpe barang kali..who care's kan..hu'uh..rs cm keseorangan lam dunia..parent dah xmo ckp dgn aku..xpe..aku pun diam jer..aku phm sume hampa.k aku ank yg menghampa kn..kasi jer aku nie kt rimau..biar mampus trus..PUASKAN HATI SEMUA ORG..XDE LAGI AKU UNTUK MENGHAMPAKAN KORUNK...hu'uh..pergi mati la nadiah..pergi jahanam!!!! wargh!!!!!!! sume xphm..aku tension..ade org amik tau..aku stress sume xtau yg tau nk salahkan aku kn?? k fine..xpe..salah aku..salahkan aku semua..aku yg bersalah...hu'uh...puas hati semua org!! aku jht..aku bodoh!! biarkan aku..mmg pdn muka aku nie...!!! biarkan aku..aku sakit aku mati xpe..aku nie ank yg menyusahkan..aku xlayak tuk sesape!! fine..walaupun aku jer syg korunk semua......korunk slhkan aku..xpernh nk memahami..xpe..aku xmik ati..aku penyabar..aku sabar..hu'uh..yer..mungkin aku antara manusia yg xbernasib baik..huhu..hakikat nyer..hanya dlm nie aku luahkn..kt luar..aku just diam..sediam-diamnyer...knape sbb aku xnk tmbh dosa dgn sikap kurang ajar..org maki..org mrh..aku xpernh lawan..bahkan kena pukul aku diam..sbb aku mmg cm nie..SUARA DGRKN LAH AKU.. sape yg dengar..xde org kn...sbb suara tu hanya suara hati...huhuhu...

4 ulasan:

MIRA berkata...

ko jangan.

ak pon da trase nk nanges2 bace entri ko neh.
waaaaaaaa..

ak pon same..:(

NuRuL NaDiAh berkata...

ish..ko nie..mane la ko jmpe blog aku nie..

MIRA berkata...

aha.rileksla.

ak kan ade magic.kikiki,,xoxo

NuRuL NaDiAh berkata...

ek eley..magics..

GOOGLE AGENT