ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 11 Disember 2009

bEsOk..nk maNdi sUngai..lame xmandi sungaii..


jenjarang blk kg nie..terasa nk mandi sungai..huhu..besok pg nk g mandi sungai la..dgn kazen..aku..adik n kazen..hu'uh..excited..nk menyelam...ish dunt worry..timbul la..hurm.. 1 bad day lg hari nie..hu'uh..ase bodoh..jiwa kosong..bgn tdo tringat die jerk..hurm but nk buat cm ne..die bz..ade hidup die..on9 jap jerk pastu dc..hurm geram..wlpn xdpt webcam..tgk pix die pun cukup..huhu..dpt ym kejap xpe..asal aku tau die ok..huhu..adakah aku slalu membuat die moody?? ntah la..aku nk die bahagia..senyum..selagi aku hidup..selagi tu aku nk die ok..ceria..mmg nyata aku gelisah tnpa die..result teruk..xtau nape..sbb kebelakangan tu kpale asyik sakit smpaikan soalan mudah pun xley settle..aku failed subjek yg nyaris la..hurm..math..mmg aku lemah math..sampai nangis2 jwp math..akaun semalaman aku study xtdo tp repeat...csc aku mengaku sbb aku xdpt follow 2 chapter terakhir..hurm..kwn aku yuyu dh dismiss..yg lain bnyk repeat..huh..nape aku xpernh jd pndai? aku dh cube..uhu..wait n c..mungkin aku cube la smbung..xsilap aku berbelas la subjek aku t..repeat math..next sem 2 math + repeat =3math..huh..chaiyok!!!!! redha je aku..agi idup ag ngelaban! lg hidup lg tu habis-habisan!!

4 ulasan:

Unknown berkata...

wei

ak pun same daa.

sebal beb!.
rse cm da xnak blaja pon ade.
ak takot.takot xdapt mneruskan sisa2 hidup kat situ.

Unknown berkata...

aku rs nk tukar kos la..hu'uh..

Unknown berkata...

aku rs nk tukar kos la..hu'uh..

Unknown berkata...

aku rs nk tukar kos la..hu'uh..

GOOGLE AGENT