ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 24 Disember 2009

peNat..peNat...peNat..

Wargh!!! Kadang2 aku rase penat sgt nk idupppp..huhu..ntah la mungkin aku terlalu baik dan taat..ikut jer ape org ckp..selalu mmg cm tu..yer bukan aku xnk melawan tp aku..huhu aku tau..aku xkuat nk melawannyer..aku dah xnk..aku xnk derhaka..aku xnk sakitkan org..hurm..huhu.sedih sgt la..aku nk kehidupan sendiri..aku nk bebas sikit jer..biar la walaupun sekadar bebas keluar..sekali pun jadi la..aku..perlu ruang untuk diri aku..membiasakan diri..malu aku nk cakap…tp ini kenyataan..kalau aku ditinggal kan dibandar sorang2 aku xkan tau mane aku nk pergi..huhu..aku selalu dalam dunia aku je..dunia yg aku di asuh dr kecik..dunia aku hanya geriji besi..tembok batu..langit biru..rumput dibumi hijau…teman2 ku cume adik2…kwn rapat..huhu..aku selalu menghargai org xkire sesiapa..walaupun korunk xpernah hargai aku..kenape?? sbb aku xramai kenalan…sbb tu la aku menghargai setiap org yg aku kenal..aku cube jaga hati dieorang..sbb mereka tu kekuatan ku..mereka dunia aku..walaupun dunia aku kecik..tp aku cube mencari keindahan idup didunia aku..ye sesekali teringin nak tgk dunia luar..tp tu cume impian aku..xmungkin la..aku tau..aku hanya menuruti setiap kata ayah..umi.. aku xpernah memprotes..walaupun hati ini memberontak..aku xnk derhaka..sengsara xpe asalkan aku xlukai mereka..aku teringin nk rs disayangi betul2..rs dirindui..dihargai..oleh insan yg bernama LELAKI..yer aku masih muda..tp aku juga teringin nk merasai..huhu.. xsalahkan? Aku hanya boleh tunggu tunggu dan tunggu…sape yg nak aku nie..aku xley kuar..xlar lawa sgt..xpandai nk melawa..fesyen2 seksi…huhu..aku hanya insane biase..tp aku ade hati..nape org xpk hati aku..xpernah seorang pun tnyer aku dgn ikhlas..ape aku mau dlm hidup aku..laki..xyah ckp la..xpernah kisah..xde sorang pun yg aku knl pernah hargai aku n buat aku rs dihargai..yg korunk tau nk seronok2..pernah korunk pk ape aku rs?? Jujur aku ckp…aku hepi tiap kali kenal korunk..tp korunk wt aku cm wujud xwujud..tyme nk cari lau xnk..korunk senyap kn aku cm aku nie korunk xknl..kenape ek?? Ape salah aku?? Adekah aku pernah buat korunk terluka..ckp la..aku nk gak tau kenape korunk wt aku cm bONEKA.. aku lyn korunk sehabis baik k.. bah kan aku cube tiap masa buat korunk gelak..tp korunk xpernah nmpk..aku dah penat tau mencintai..yg aku dpt..aku xpernah dcintai..kenape?? ntah la..dh pnt…

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT