ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 24 Disember 2009

all aBoUt IHSAN..



Salammm…sebelum aku kiok(tdo) nie..nk bgtau la…ape aku lalui mlm nie..ntah la..knl seseorg..seseorg tu tau mcm2 tntg aku..cm spy gtu….wakakaka..hurm..namenye IHSAN..katenyer pernh jmpa aku dgn mak aku kt pasar borong gtu..tp nape aku xingt..waaaa…huhu..die tau kt ne umah aku..hurm umur die 24..la…sape die..katenye ms kecik2 pernah main dgn aku kt umah aku..die sebaya arwah abg long..sape die ek? Tertanye2 aku…hurm…aku segan nk jmpe die..aku xcomel...hah..aku xtau la nk ckp ape..pelik la..die cm phm ape aku rs..seolah2 die cm blh bace aku nie..die blh la agak kelakar..aku jrg ym die..eh silap die tu jrg on9..urm die ade blog tp xaktif..die lbh tua dr abg angkat aku abg LAh..wakakaka..aku xtau la..die baik la..aku ske knl die..tp stakat nie la..bru knl..tgk la lame2 nanti..aku nie jns xreti nk berkawan..dunia aku hanya aku..esk aku akan cube col EN.syakirin tu..nk tnyer sal tadika tu ade jwatan kosong katenyer..hope dpt keje tu..nk sgt la..hihi..k la tu jer tuk mlm nie.mate dh pnt nie..bye..salam..take care..nyte all..ku akhiri dgn lagu kau harus ada...


lelah parut senyum dh jemu

metafora cair bertemu

rs itu ini sementara

ku takkan disini selamanya

rugi jika sendiri

hanyut jika sendiri

kau harus ada

oooooo

kau harus ada di mana tempatku berada

kau harus ada

oo kau harus ada bersamaku

wooo

rasa itu ini sementara

ku takkan disini selamanya

rugi jika sendiri

hanyut jika ku sendiri

kau harus ada

ooooo

kau harus ada di mana ku berada

wwoo

kau harus ada

oooo

kau harus ada bersamaku..

kau harus ada ..


Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT