ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 5 November 2009

huhu..nothing happens..susah sgt ke???


Rantai rasa cinta?? Ape itu?? Itu adalah sejenis rantai kot..mybe cm rantai basikal??rantai tgn xjgk..yg paling tepat..rantai hati..ade ek?? Kadang2 ade jgk org yg lari dr cinta..dan bagi yang dah ade cinta tu dieorang seolah2 berpaut dgn rantai hati ti walaupun dah nyata rantai tu dah nk putus. Hurm tp aku protes org yg lari dr cinta..org lain susah2 nk cari cinta ko lari dr cinta..ape kes?? Eh3..wah susah sgt ek nk cri org yg sygkan aku btul2..knape?? adakah sbb aku nie xlawa??atau xlayak tuk dicintai?? agak sedih ya..xpernh ag aku rs betul2 disayangi..knape??dh xde org yg nk syg aku..susah la idup nie..td mood aku ok..tbe2 aku terganggu..ntah la.aku ase sedih tbe2..kdg2 aty aku berbunga2 tp ade yg patah kn..huhu..knape aku slalu diganggu oleh perasaan aneh2 skrg..i never understand.. cume aku ley ckp..dunt leave me anymore..huhuhu..hanya TUHAN yg tau ati aku cm ner..aku xkisah nk syg sesape..tp tlg la org tu syg aku betul2..seperti aku syg die..lau aku rs die men2 aku trus xde mood t..aku dpt stay sampai thp nie pun sbb aku kuat..lau aku xkuat xtau la..hurm..bak lirik lagu bau-warkah "TAPIKU MELEPASKANMU MELANGKAH NAMUN XBERDAYA..TERUSKU TERUS MENUNGGU CINTA YG XKAN PERNAH ADA" tp betul ke xpernh pun??huhuhu..somebody..help me..aku betul2 perlukan someone..aku seolah2 bintang yg hilang ditelan kegelapan..yer.. mmg aku bintang yg hilang..sejak 11 thn dulu..korunk tau knape kan?? mmg aku ilang tp aku budak yg kuat..aku msh mampu smpai thp nie..sbb aku kuat aku nk idup cm org lain.wlpun idup aku nie amat perit..dulu mungkin aku jht..iman xkuat sampaikan aku jd panadol edicted, kelar tgn..cederakan diri..why?? sbb aku ase xkuat nk idup..bnyk dugaan..so what aku suci lg k..jgn pk bkn2..aku just seorg gadis yg idupnya penuh dgn kisah lalu yg memedihkan..kematian..kehilangan..jiwang..yup jiwang dlm nie..tp luaran bkn..aku ttp nadiah yg ceria beb..yg giler2..aku suke menggembirakan org lain..sbb kegembiraan mereka kebhagiaan aku..so What??hehehe..k la stakat nie saje..sekian terima kasih..see u later..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT