ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 5 November 2009

ari nie punyer cite...xbest sgt..bru separuh ari..


Sebuah cinta xsemestinya bersatu..cinta yang bersatu xsemestinya bahagia..ape2 pun cinta tu harus diperjuangkan..org ckp nk cari pasangan kite kne cari yg bertentangan dgn kite..tp bg aku..aku nk cari yg mmg jauh bertentangan dr aku sbb aku nk yg cm tu..samseng..yes aku suke lelaki yg samseng,garang sbb mereka biase nyer penyayang..hurm..laki yg pandai wt lawak..spontan..tu taste aku..aku ske sgt laki yg lagak samseng..sbb mereka pelik..aku ske org yg pelik..org yg degil..sbb ape? Bila n org cm tu..tp xpe..aku ske..stakat nie lelaki yg cm tu yg aku dh jumpe..emie..kerol.. and yg terbaru eroy..they all mmg taste aku..yg ganas..tp sume mmg bkn jdh aku lg..eroy aku xtau la..tp stakat nie..aku blh la trima die..die ok gak..kelakar..tp aku sape..aku nie xde lawa nyer..ntah la..kadang2 aku rs aku nie serba kekurangan..huhu..wah..bila nk jumpe cinta sejati??aku agak mls belajar sekarang.krn bnyk main..aku xtau aku dpt grad ke x t..huhuhu..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT