ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 24 Mei 2009

mAlAm Nie pUnyer kisAh

my rockers...katenyer ternet xdew td..moto dah dapat..hope die xlupe kan aku..ex aku 3 org yg beli moto baru trus lupekan aku..moto baru..awek pon nk baru...sedih gak aku...yela tp aku xde hak nk halang..aku harap rockers xcm tu..rockers baik..die hargai aku...xper la lau die still xon9 mlm nie..mybe sedang berseronok ngan moto baru..die hepi aku pon hepi..urm..td die ckp die kna samak bab anjing..pew la rockers nie...anjing pon tibai..samseng tol..kn dah kena samak.. geli gak aku bila dgr anjing nie..sib baik xmati die..huhuhu..pe la..tp bgus la..dh dew moto xde la kne kejar anjing g..ari nie gak aku asyik tersedu sedan jer..xtau nape..dh 2 gelen air minum huhu..naik kembung jd..td aku g skol..mik sijil..apih my fren wt aku terkejut..tbe2 ckp oh my gewe!! kejut giler aku..uper2nyer apih masuk lower 6..aku gak jumpe awek imin..die senyum kt aku..hurm bgus la..aku xmo die pk aku mrh die mik imin..aku ok jer..ku merelakannyer..aku xske gdh2..agpun imin yg nk die..mlm nie aku lepas g dpt gune laptop..xtau la esk lusa..boss aku tu bising..aku tgk bill bnyk td..103..tp aku dah xlame..arap ayah xberkira sgt ngan aku..xlame lg aku da xde da..t die gak windu ank die yg nakal nie..huhu..ase sedih gak..lau kire dah xsampai sebulan da kt umah...huhu..mybe sebulan 2 aku xdpt on9..bz la bru masuk U..harap rockers xlupe aku..bab aku kn slalu ingt die..skrg die jer buah hati pengarang jantung aku..LUV U MY KEROL..buat pertama kali aku menyebut namenyer..aku kn slalu pahatkan die sbgai kasih ku terakhir..aku mmg dh bertekad..walau apapun jd..ape pun rupa dia ke ape ke..die jaat ke baik ke,,aku kan tetap syg die.slagi die syg aku... td aku ingt ayah aku da sorok laptop..nie pon nsb baik mak suh taip keje..so aku tumpang 3kaki gune,,,tp mlgnyer rockers xdpt on9...xpe will miss u..k la thats all..to my beloved rockers,,take care..cyg xtau bla on9 bla x...huhuhu tp aku akan slalu ingt die..xkira dimana aku berada,,,

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT