ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 24 Mei 2009

CkiT2 SAL ari Yg xiNdAh

Hari nie..24 may 2009..semalam aku xon9 bab aku tdo drumah makcik aku kt kubang ciput..hajat aku mmg xnk pergi p t ape kate die..die suh aku n kazen aku tlg jg ank die yg buas giler tu..petang tu kiteorag g kepantai..amik angina..cuaca sepantang kemarin mmg mendung jer..aku pun kemarin ade menyakat adik aku yg bongsu dgn 1 gelaran baru..iaitu..ulat beluncas.. sbb die gedik giler ms kt pntai..lol rockers aku dh bis kdt la..huhuhu,,bowing aku..so mlm tu aku col die..akku borak lam 3 minit jer bab kdt aku de 50 sen jer..hurm puas ati..bab dah lame aku nk dgr suara die..hihihihi..so macho beb..hurm ahahaha..ok cite ari nie lak..hari ni..aku bgn pg2 hari g skol bab nk amik sijil…mmg aku mls dh nk g skol pasni..so skrg sume dh beres…..td aku jumpe awek imin..muahaha..msk form 6..aku senyum jew bab aku ngan ain pon kwn..aku gak terjumpa liana,pipah,n meksya..die org semua uitm machang..aku jer dungun..huuuu..bowink thp cipan.nunggu cikgu tu dtg..nk terbakar bontot duk atas kosi tu..sambil2 tu ku renung gmbr pakwe kesayangan ku yg aku jdkan wallpaper untuk 2-2 buah hp aku…hehehe..aku dh giler bayang..semalam pun aku tdo dgn merenung wajah die..muahahahaha..huhuhu…winduuuuu samaa dia…die rndu aku x?? hehehe..ntah ape la die buat semalam..hurm aku dh pesan kt die..tdo awal..bab die keje..hurm……..da xtau nk tulis ape..t mlm nie aku sambung3..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT