ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 25 Disember 2012

Hidup tapi Mati.. dan aku sudah penat sangat...

Hidup tapi mati.. itulah aku.. sentiasa berfikir.. bilakah semua akan berakhir...

Perkara yang paling susah nak di ungkapkan adalah berkaitan hati dan perasaan..

dan perasaan aku... ntah la.. terlalu susah untuk diungkapkan..

hanya pada ALLAH S.W.T aku mengadu.. ntah aku dizalimi oleh manusia atau aku yang menzalimi diriku..

YA'ALLAh.. aku tak sanggup dah.. aku dah larat dah nak menempuhi dunia yang kejam ini.. hari2 aku menangis.. berlawan dengan hati dan perasaan sendiri..

aku kehilangan senyuman.. air mata teman setia.. YA'ALLAH dya penat nak berjuang... dya penat sgt.. tu je yg mampu dya ungkapkan... dya rase macam  nak tido je... xnak dah menikmati dunia..

YA'ALLAH.. alangkah indahnya kalau dya mampu ke suatu tempat.. dimana tak ada orang yang akan ganggu dya.. disitu.. dya akan beribadah.. dan berserah padaMU saja..

hingga tahap tu pemikiran aku YA'ALLAH.. dugaan ini makin hari makin berat.. hidup aku tak aman.. bila2 mase dimana pasti air mata ni akan menitis.. kesedihan ini terlalu menghimpit jiwa aku...

YA'ALLAH ampunkan lah dosa ku... terimalah taubat ku... berikanlah aku kesempatan untuk kembali ke jalan mu.. YA'ALLAH aku cuma mahu hidup diredhai... hidup dijalanMU.. tak sekali aku ingin derhaka... aku masih bersabar... tapi terkadang dalam kesabaran ini menitis air mata menahan kesedihan...

Kenapa aku yang diuji YA'ALLAH... kuatkaH aku untuk melalui semua ini... sedang aku merasakan aku semakin lemah... kenapa YA'ALLAH aku melihat mereka bahagia dengan mudah.. tapi halangan berliku buat aku.. Aku letih memikirkannya........

aku dya.. aku kehilangan segalanya...hidup aku. hanya menunggu mati...

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT