ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 4 November 2012

Rasa GELI OTAK...



Sometimes.. bila terlalu banyak PERMASALAH yang perlu difikir.. tak perasan pulak otak dah kerja lebih masa.. even tengah tido pun masih lagi berfikir.. celik mate terus berfikir.. no wonder la sehari dua ni asyik sakit kepala la.. sakit perot la..segala sakit menyerang...

YA'ALLAH.. kuatkanlah aku ini.. doa xputus2 ku iringi... uwaaaaaaaaa.. bila la nk ending.. what ever, how ever my ending.. i will accept it.. tapi tolong la... dugaan ini tak tertanggung...

Tak de selera makan, muntah, cirit... perot senok... sakit kepala... badan panas tibe2... nangis tibe2.. tu adalah perkara biasa bagi aku.. dah sebulan aku macam tu.. sometimes aku rase aku dah sakit teruk.. adik tegur pun.. she said aku dah nampk kurus.. STRESS beb.. stress tahap akhir.. sampai aku rase mcm nk amik ubat penenang or ubat tido.. just give me a little peace...

BUT.. Alhamdulillah... although this is my hard time.. masa ni jugak aku ambil.. dekatkan diri pada ALLAH.. aku solat sunat banyak2.. berzikir... baca yassin tak pernah miss..kadang2 sampai 2,3 kali sehari.. looks how i try to get my peace life back... crying.. is what i hate most.. tp skrg air mata tu la teman tido aku, teman bangun pagi... huhuhu

Subahanallah...Allahuakhbar... ikhlaskan aku dijalanMU...

*ntah la lately teringin sangat nak berjalan kat sebuah taman yang cantik.. berjalan ikot path way... tgk kehijauan.. dan kanak2 bermain.. ANYONE???? ade ke orang nak bawak?


in addition - "u know what.. aku discover something about that girl..that GIRL is just common girl, perangainyer budak2 jgk, selalu fail dalam cinta, so kelemahan die mudah jatuh cinta, then everytime she fall in love with WRONG guy..she act like she miss perfect.no wonder we cannot get along. she always hurt me... mungkin die ade rupa,n manje.. thats way lelaki terguda2.. but remember.. i always told my self kalau nak ambik mangga, tengok kulit luar.. kadang2 kulit luar cantik, dalam penuh ulat ,isi pun masam.. baik petik mangga yang kulitnya karat, hitam sikit kt luar, tapi isinya manis dan elok..begitu la juga wanita... kalu dia cantik xsemestinya dia baik..dan kalau dia baik diluar.. hatinya xsemestinya baik.. ada udang disebalik MEE...(owh rindu peribahasa ni).. sekadar selingan.. banyak lelaki yang tertipu dengan rupa..sanggup tinggal anak bini, tunang kerana kejarkan rupa..last2 nyesal sampai mampos... JANGAN JADI PAK KADUK YANG DIKEJAR TAK DAPAT, YANG DI KENDONG BERCICIRAN...

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT