ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 6 November 2012

Ajarkan aku bahasa Syurga :)

Istikharah... baca yassin... berzikir.. Ya'ALLAH... aku masih buntu.. jalan hidupku berliku.. terkadang bila aku fikir.. langsung aku tak nampak apa dihadapan.. apa kesudahannya.. Zahir aku nampak okay tapi dalam hati ALLAH yang tahu.. Ya'ALLAH.. bertapa aku rindu berada dijalanMU.. Semoga ada pengakhiran yang baik untuk AKU.. KAMU... amin...

My CAT... kecik namenye.. manje sangat3

AUCAKKK>> senget

my bestie IMIN & ELYA

path way 

Elya... hehehe

taman tengku anis

Still GEMUK

Ni AL Quran pink aku



Ok.. hari ni masak..dah update tadi.. then after zohor aku keluar.. g jalan2.. lepak KBMALL.. dengan imin, elya & thah... ok one wonderful day.. thanks to they all sbb hari ni lah hari aku ketawa dan gembira.. setelah sekian lama.. esspecially dengan jenaka2 mereka.. lepak mcD dekat 2 jam lebih, after that aku dgn elya ke TAMAN TENGKU ANIS... for the first time i think aku g situ.. Alhamdulillah tercapai jugak hajat nak ketaman... tenang minda melihat makhluk2 ciptaan NYA... melihat ALAM ciptaan nya yang menghijau...

 then masa balik tu singgah sembahyang asar kat MASJID TELIPOT.. Ya'ALLAH.. tenang je rase duk dalam masjid... rase macam taknak balik.. sebelum lupa.. aku tadi kt KBMALL aku beli AlQURAN.. warne pink.. dah lame aku nak ALQURAN... semoga ini permulaan yang baik dalm hidup aku.. AMIN...



Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT