ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 15 Mac 2012

Lately i'm little bit of tension..

hurm serba salah nak berkata tak berkata aku yg tension... seriously aku rindu kau babe.. kau je xtahu..aku nak jumpe kau payah, macam kau xtahu perangai parent aku.. nie aku fikir plak aku lg 1 sem nak abis babe.. kalo kite tak kawen mmg kite takkan jumpa la sampai kite kawen.. aku risau la babe.. nie kau nk g desaru, konvoi kelab kete.. aku rase nk ikot sgt mcm best.. tp harapan lla mmg aku takkan dapat g.. aku hanya blh tgk je kau pergi.. sbb mak ayah aku xkasi punyer.. aku tahu aku tak de hak langsung nak halang kau.. sbb kau ade hak nk pergi.. bukan pakai duit aku pun.. cume 3 hari terlalu lame.. kdg2 aku terkecik hati sendiri bertanya nape la xadil dunia.. kau pergi enjoy2 aku terkongkong disini..aku xsalahkan kau babe.. xjugak aku halang kau...

 aku lepaskan kau pergi sbb kau ade hak untuk semua tu.. cume aku harap kau jaga diri.. jgn khianati cinta ni.. aku risau.. kite iman xseberapa kalau duk main duk serumah laki perempuan aku risau kau lupa aku kt sini serius la aku rase sedih tu la sebbab aku nangis mase aku call kau babe.. aku tahu kalau kau tak pergi kawan2 kau akan paksa kau pergi dan kau akan tersepit diantara aku dan kawan kau... aku tahu kau nak berlaku adil tapi kau tak mampu.. xpe la babe.. aku redha je kau pergi.. aku cube kuatkan hati aku 3 hari je pun.. cume aku sedih sbb event tu semua mase aku cuti n duk umah.. termasuk AGM bulan 5 nanti pun aku tak dapat ikot.. aku kecewa babe sbb aku suka benda cm tu tp bile aku free xde plak benda mcm tu.. hurmmm cm xde jodoh.. betol la ape kau cakap babe.. aku bukan anak raja nak suruh org pentingkan aku.. TAPI kalau aku anak raja adakah kau akan cintakan aku cm sekarang?

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT