ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 18 Oktober 2011

Menangis lagi..Ya"Allah Betapa aku HAMBA yg LEMAH ini INGINKAN SESUATU itu..

menitis lagi air mata murahan ini.. hadoii.. kenapa? sbb lihat foto org yg baru kawen g honeymoon.. pastu sekarang tengah sibuk2 mak aku suruh aku tolong buat gubahan perkahwinan MAK LANG aku lg 2minggu..

kenapa ek.. org tua hanya buat tak tahu jer perasaan aku? kalau la mereka boleh baca..boleh tengok bertapa tertekannya hari2 yang aku lalui dengan persekitaran semua orang nak kawen..hurmm. kazen aku pun kawen raya haji ni.. huhuhu AKU? ntah bila..padahal diri ini ku rasakan INSYAALLAh dah bersedia untuk menjadi seorang isteri..

lagi pening memikirkan macam mana nak jumpa dengan OPIE nanti? aku dah mintak izin nk g JENGKA jumpa pun mak bapak aku still xbagi.. tengok.. mintak elok2 pun xbagi.. kalau aku buat jahat lak aku yang kena bantai.. hadoii makk...wahai ayah.. fahami la aku...
air mata ni kerap menitis.. ntah kenapa aku sensitif sangat bila berkaitan dgn PERNIKAHAN.. HUBUNGAN.. mungkin itu kemahuan aku yang belum penuhi..

korunk yang baca ni pun mungkin xpaham.. sebab korunk xrasa ape aku rase.. bertapa terpinggirnya perasaan dan keinginan aku.. aku bukannya nk nikah n xnak blajar..aku bukan nak majlis besar... cukuplah halalkan aku untuk nya... supaya aku xterbelenggu dengan dosa semalam... huhuhu dosa kepada ALLAH..dosa kepada IBUBAPA dan dosa kepada diri sendiri.. takkan la aku perlu jelaskan lagi 1-1 supaya semua org paham kenapa kn..cukup lah aku dengan ALLAH je..

ramai orang ckp.. CLASH LA..jgn jumpe la.. baru xde DOSA..MAKSIAT... hurm.. cik kak cik abg.. skrg dosa tu pejam mata pun boleh berdosa xsemestinya jumpa...ni ha.. ade ke ALLAH ckp umur 30 baru ley nikah?? xdekan? so ape kaitan dengan umur aku nie? " nikah muda mata lg terpejam" xde nk zina..xde nk gatal gelenya...huhuhu.. sedih aku bile org membangkang...bg feedback negatif bile aku ckp nk kawen.. korunk ckp mcm korunk lalui ape aku lalui.. kalau xtahu ape2 just SHUT UP!

mak aku cakap "ANAK YANG XMEMBAHAGIAKAN ORANG TUA XKAN DIBERI KEJAYAAN" sedih x.. mak aku buat aku serba salah... ok mak xpe mak.. sy rela beratkan bahu kiri sy kerana mak..kerana ego ayah.. xpe.. mak.. ayah... sy tahu mak ayah nk beli sy dgn psycho & harta benda.. tp sy xbodoh... sy tahu kenapa mak ayah belikan sy fon..bg sy kemewahan.. supaya sy lupakan hajat sy nak berkahwin.. supaya sy dpt degree dulu.. MAK AYAH DENGAR SINI... HATI SY BERCAKAP.. WALAUPUN NANTI SY KAWEN SY AKAN BWK PULANG DEGREE SY BG MAK AYAH LEKATKAN KT DINGDING..huhu letak lam frame besar2 tgk sy tetap berjaya wlpn sy isteri dan ibu... huhuhu...

kalau boleh sy nk bgtahu kt semua tiap2 malam sy menangis..kdg2 atas tikar sejadah tu sy menangis... xterluah dengan kata2 sebak didada menghadap ALLAH s.W.T..  bertapa sy usahanya nk keluar dr neraka dunia yg pura2... huhuhu bila sy angkat je tgn berdoa.. xterkeluar perkataan hanya air mata yg membasahkan tgn sy.. bnyk sgt sy nk bercerita padaNYA..huhuhu.. kdg2 sampai nak tertido kt sejadah bila bercerita dgnNYA.. hanya padaNYA sy berkongsi.. sbb xde org akan paham sy kecuali DIA yang DIATAS...

sehingga sekarang sy masih terus berdoa...dan bercerita kepadaNYA.. dan sy terima dgn ikhlas kalau masih belum masa sy untuk nikah wlpn kdg2 sy mengamok dgn FB sbb sy xtahan sgt cemburu hati melihat org bahagia berkawen.. ade anak.. hurmm... sy tahu hidup xseindah yg kita nak.. mungkin belom masanya.. hurmm xpe sy xpernah putus ase sbb ALLAH ada bersama sy.. hanya DIA yang mampu bg sy keajaiban untuk merubah sikap MAK AYAH..huhu dan hanya pada ALLAH sy memohon.. sy harap kwn2 yg bace ni..doakan sy.. tenang.. dan dpt cepat kawen..huhuhu..

SINCERELY -DHIYA AURORA



Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT