ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 7 April 2011

Pernah tak korunk rase mcm org lain xpuas ati dengan korunk tp die xcakap..?


nampak x beza tgn nie kt ne??
jasa blasah dinding sbb aku mmg geram giler..

aku nak duk diam2 jerk sampai korunk puas hati...




entah la agak payah nk terang kan..tp rase mcm ade org xpuas ati dengan aku..dah tu cakap mcm nk menyindir2.. then KALAU RASE MCM NAK TAU SGT2 WHY NOT ASKED ME FACE TO FACE?? siot la aku paling benci org yg menyindir..dah tu xpuas ati.. kalo nak puas hati 1 je cara tanyer or cakap depan2 ape yang xpuas ati sgt tu?? jgn sampai DHIYA VOLCANO meletus dh la.. ms tu kawan pun jd lawan.. aku xjanji la aku blh control diri bila aku fade- up dgn sikap org nie.. lg pun sekarang BEKENG aku agak menjadi2.. mudah jer nk tersetuk angin setan aku nie.. aku blh terima kalo org ckp xpuas ati dpn2 berbanding dgn mengata n menyindir dekat blakang.. ermm benci tol lau org sindir2 tau la aku jer jahat kn...aku jer suke wt giler dalam bab LOVE, WORK, AND ENJOY nie.. because that is how the way i live in so terima la aku apa adanya.. fine lau aku jahat, sexy, pernah buat kemungkaran ke..ape ke lau rs malu sgt kn knl aku..just leave me.. aku hidup aku belajar untuk menerima setiap manusia apa adanya.. whether org tu pernah jadi banduan ke...pelacur ke.. pernah jadi pencuri ke.. tu kelemahan dieorang so siapa kite nk judge..nak sindir2 dieorang?? tu sume keje TUHAN nak adili mereka..

P/s : BIASENYER KAN PADA PANDANGAN AKU, ORANG YG SUKA MENYINDIR N MENGATA ORG LAIN NIE DIE RASE DIE TU PERFECT AND XPERNAH BUAT SALAH.. SO FOR ME, BAIK AKU DUK DIAM2 XPAYAH CAKAP A,B,C... senang...

2 ulasan:

iluvislam berkata...

bagi pandangan nizam pula kan.. orang sindir sebab nak bagi kesedaran...lagi satu, dia tak mahu timbul pergaduhan antara dua pihak...
yelah,tak semua orang boleh terima teguran..bagi yang boleh terima bagus,tapi bagi yang tak boleh lain pula jadi.

apa-apa pun bergantung pada diri kita. If kita terasa jadi memang itu dituju pada.Tapi kalau tak terasa, diam jer.itu pandangan nizam la. :)

Unknown berkata...

erk..pd pandangan dhiya plak...xboleh la sindir berkumpulan..kan ke mengaibkan org yg disindir tu sbb die sorang je dlm kelompok tu..yg lain pakat duk sindir die..malu la die.. lain la kalau die ckp personally... salah cara teguran disitu sbb die sindir berkumpulan.. dh jd mcm nk menyakitkan hati org yg disindir lak..

GOOGLE AGENT