ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 4 April 2011

Menangis Bagai nak RAK...huhu


semalam merupakan hari paling tension dimana DHIYA VOLCANO telah meletus... mungkin kerana stress teramat..budak rumah gaduh, assignment n test ade, pastu air xde kt umah, aku period first day plak tu...so gunung merapi tu meletus.. lahar putih xtak berhenti mengalir.. sampaikan masa aku bercakap dengan opie dkt fon pun suara sebak xkuar... stress tol idup nie... stress dgn kwn,dgn BF, dgn FAmily n diri sendiri... i dont know ape yg org len pk.. aku skrg sdg berjuang untuk final..so sbb tu la jugak aku mls nk melepak 2,3 jam mkn kt kdai.. mase semakin suntuk so kite kena rajin..aku lau kat bilik aku xley nk focus sgt.. aku cume blh focus bila aku duk sengsorang hadap buku..mmg jenis aku mcm tu..so u all terima la hakikat..xsuke xpe..xpyh kwn k.. this is how i do my work, my life selama nie mmg aku mcm nie..xcy g tnye secondary school aku dulu..mmg aku species ske duk sengsorang.. tp ade la jgk kn ms nk bersosial.. korunk blh komen sikap aku..xkisah but komen tu yg betol2 patot korunk komen jgn la komen benda yang xley nk ubah kn.. contohnya cara aku buat keje..tu mmg dr azali lg k..so mmg xley ubah..i want everything almost perfect wlpn xsempurna 100%.. sbb tu lau kene komen habis2 dgn lecturer aku naik hangin.. nak2 lau keje tu keje aku.. k hari ini kite blajar leadership style k.. u want me, follow my step.. nk sucess ikot la..lau rs nk losssstt world of tambun keje bnyk2..lantak.. kite wt keje kene sungguh2.. kene kuat!! jgn hurmm L.E.M.B.I.K mcm nasi lebih air.. aku cume nak kite sume berjaya..tu je.. kdg2 sakit ati tp pendam sbb nk jg hati org.

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT