ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 5 November 2010

kesabaran seorang anak...seorang kekasih...dan seorang hamba ALLAH yg lemah..

Kadang2 bila kite selalu jer kena mengalah kite akan terfikir bertapa sabarnya kite dgn seseorang tu xkisah la die sape.. tp kadang2 kite risau sbb kite tau diri kite mcm mane.. bila dah selalu sgt kite sabar2 lame2 perasaan tu akan hilang xkisah la perasaan ape.. aku sendiri xtahu kenapa aku dilahirkan untuk menjadi seorang manusia yang sabar melayan kehendak manusia yang pelbagai.. kadang2 air mata nie menitis sendiri mengenangkan kenapa diri ini terlalu mengikut rentak org wlpn hati ni terluka dalam sekali.. YA’ALLAH…bertapa hinanya aku setiap kali aku menyeksa perasaan aku sendiri, dan mengeluh tentang takdir MU.. aku pun ingin hidup normal.. tp segala2nya seolah2 hipokrit.. aku Cuma blh terus berharap supaya 1 hari nanti beban yang tertanggung di kepala aku terlerai dengan sendiri..aminn…

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT