ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 7 Oktober 2010

HIDUP UNTUK MEMBUAT PILIHAN...


Dalam hidup..kita harus membuat pilihan.. dan dalam membuat pilihan…sudah tentu hanya 1 perlu dipilih dan 1 dilepaskan.. dan dalam hidup aku.. terlalu banyak pilihan yang harus aku buat.. dan semuanya menyakiti diri sendiri.. kenapa jalan hidup ku ditakdir begini.. kerana aku memilihnya atau kerana semuanya ketentuanNYA yg ESA.. menangis sudah.. menjerit sudah.. teriak sudah.. tp segalanya tetap xberakhir.. malah semakin rumit.. kadang2 aku terfikir..andai masa boleh undur..andai aku punyai kekuatan..akan aku bersuara menyatakan keinginan aku dalam kehidupan yg cuma sekali ini.. Hidup aku umpama 1 pemerhatian (EKSPERIMEN) hanya aku yg merasakan jerit perihnya..kerana aku bahan uji kaji manusia.. kalau lah mereka boleh mendengar suara hati, membaca fikiran aku tentu mereka memahami keadaan aku..tp syg..kerana hanya aku dan TUHAN ku yg memahaminya..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT