ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 16 Oktober 2010

DYA DAH JAGA BADAN DEMI ABG..DYA SYG ABG..

Hurm..misi aku kali nie..aku nak bentukan tubuh aku..biar solid.. sbb aku dah mula terasa diri nie tembam sgt,mungkin opie xtegur..tp demi kebaikan aku rs elok aku jaga badan dari sekarang sebelum semuanya terlambat..no3!! aku nk die bangga ade awek cun mcm aku..hahahaha…perghh so what we should do..first step :

ü Of course la..kurangkan makan, then I think I should avoid dinner.

ü Banyakan keluarkan peluh, buat keje rumah & kerap gerakkan anggota badan mungkin..?

ü Jangan terlalu makan makanan yang contain unsaturated fat such as cheese, milk mybe.. haha..

ü Tido yang cukup, kul 12 paling lewat and try to wake up at 7 a.m paling lewat..P/s aku dh macam lebih tido..hahaha..

ü Gunakan firm butt tu.. kalau sempat aku akan terus gunakan because its costly..mahal.

ü Yusmira pati halia, I will try kalau menjadi..orait I will keep use it..dah mula guna sejak 11/10/2010..hehe..

Then abis bab badan…now bab muka.

ü Mata, elakkan tido lebih dan tido lewat untuk mengelakkan eyering.

ü Then cari make up yang boleh menyerikan mata.

ü Jerawat tu xde masalah sgt sbb bukan jenis muka berjerawat.

ü Bibir, mybe I should drink sky juice banyak2..xnk kasi kering.

ü Bulu mata, need to buy maskara lorh..bahagian paling bermasalah.

ü Kesimpulannye mata aku mmg bermasalah..wakakaka

Then finally bab rambut aku..

ü Mmg paling susah..rambut gugur dan nipis..mybe I should try rawatan ape2..xlawa la beb..rambut xde..adoii.. suggestion plesss..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT