ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 7 September 2010

raye dan demam...


uwaaaaaaaaa...demam kot..huhuhu naik bertih la..mcm2...xsuke tol..adoii..rindu opie.. slalu ingt kt die.. xtaw la ble dpt jmpe die lg...haihh...bodo punyer MANUSIA yg bocorkan rahsia aku tu..kalo aku tau..aku lempang2.. ske sgt menjaja cite org.. betol la..mulut manusia mmg xley nk stop..sampai 1 ms mmg terhenti sendiri bile dh bosan bercerita kisah idup org lain.. kate sayang kt family..tp sayang kebenda gni.. aku lg stress kalo org buat aku cm nie drpd stress bnde lain..dah sah la.. org2 yg buat aku stress nie org2 yg rapat dgn aku.. pdhl hal aku dgn opie langsung xbuat aku stress xkacau aku study.. manusia2 bodo yg buat cite tu yg buat aku stress..pdhl aku dgn opie ni ok jerk relationship..xde nk susah kn org.. kate paham jiwa.. paham la sgt ble jd cm nie.. lumrah manusia la nk syg org lain jantina.. mmg la blh nk berkawan saje..tp lame2 mmg akan terbit bibit2 cinta...nape la org2 tua skrg xphm.. asyik pk negatif n nmpk yg tersurat.. dan yg plg aku bengang ble parent aku dpengaruhi oleh org lain..cm BENGONG jerk org tu.. ske2 hati nk ckp paper kt mak ayah aku.. yg mak ayah aku lak dgr jerk org kate..cube tnye aku sendiri..hurmmmm XPAHAM aku dgn MAKHLUK nie..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT