ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 2 September 2010

manusia yg aku xsuke!!

Kadang2 idop nie mmg perit.. baru aku tau semua org hanya berfikiran singkat.. bg org2 aku ni muda..xmatang.. macam mane korunk tau aku xmatang?? Sbb korunk sendiri xde arah tujuan idup..so korunk xde hak nk ckp cinta aku tu cinta sebarangan..!! korunk tau ke ape aku rs..ape yg ade lam lubuk hati aku nie?? Korunk tau x ape yg aku nk..ape yg menyakitkan yg aku lalui..senang2 jerk nk buat statement.. hanya aku dan tuhan jerk yg tau..ape yg aku rs..yg aku pk.. korunk mmg xkan tau kenapa aku syg APIS… bkn aku xsyg family aku…aku syg..tp kdg2 aku perlukan seseorang selain family.. seseorang yg blh layan karenah aku..yg blh dgr ape aku nk ckp.. selama ni aku teringin baring diriba umi aku, berbual tentang kehidupan..but what I gots is nothing..xpernh.. aku tringin keluar dgn ayah, drive pergi jln2..but what I gots is nothing!!.. except..they will say that I’m ngade2..huhuhu..jiwa aku ingin kehidupan mcm org lain.. nk bermanje dgn mak ayah, makcik2, adik2..tp sume org pdg aku seolah aku nie sorang yg bnyk mslh..sorang yg pemberi masalah pd keluarga..tu jerk yg aku dgr ari2..seolah2 hina sgt aku nie..pernh x korunk tanyer aku ape aku nk?? Xpernh kn..tp apis pernh..die pernh dgr segalanya yg aku nk ckp, pernh sapu kn air mata aku, apis mendengar dr perkara remeh hingga perkara serius.. korunk xde hak nk menghakimi aku..nk ckp aku nie xingt mak ayah…please laa jgn ckp mcm korunk tau ape aku pk..ape lam hati aku..SIALLLLLLLLLLLLL!!!! aku benci ble manusia yang hakimi aku..HANYA ALLAH berhak ok!! Bodo betol ble org ckp aku ni xpk mak ayah.. mak ayah tu mmg aku xpernh buang!! Slalu kt hati aku..sbb dieorng yg besarkn..lahirkn aku.. yg korunk senang2 nk buat statement nk ckp aku ni jahat la, bermasalah la..korunk tu perfect ke??? Sume yg buruk sume kt aku..yg baik sume korunk xpernh nmpk pd aku.. korunk mmg xpernh pk pnjang..korunk pk ape korunk nmpk..xpernh nk pk yg tersirat… I hate ALL PEOPLE LIKE THAT!!!

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT